DaniB Startet 4.Juni.2011 Del på Facebook Startet 4.Juni.2011 Hei. Noen her som har erfaring eller tips om ett portabelt iphone/mp3 anlegg som du kan koble til via 12v til bruk i båt? Sitér dette innlegget Link to post
skhauge Svart 4.Juni.2011 Del på Facebook Svart 4.Juni.2011 Har du stereo ombord? Eller ingen ting og du starter på 0? Sitér dette innlegget Link to post
DaniB Svart 4.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Juni.2011 Nei, har ikke stereo ombord. Kunne tenkt meg ett portabelt anlegg som jeg kan koble til sigarettenner uttaket for å gjøre det enklest mulig, samt at jeg kan ta det med på land visst jeg f.eks ankrer opp en plass o.l Hadde ett før der iphonen sto på toppen av anlegget, men dette ble ganske fort ødelagt av bevegelsene som oppstår i en båt. Sitér dette innlegget Link to post
primusmotor Svart 4.Juni.2011 Del på Facebook Svart 4.Juni.2011 Harman kardon Kan anbefales, bruker dette på flybrigden og på land, sinnsyk bra lyd. Bruker det på batteri og da varer det i en uke minst:-) Kan helt sikkert kobles til sigarett tenner uttak med en omformer:-) Sitér dette innlegget D5L Rana 13 Master 680 Skilsø 750cc Dacapo 9000 flyer SUN 33 Nordic oceancraft 28 Skorgenes 335 Skorgenes 375 Link to post
DaniB Svart 4.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Juni.2011 Se der ja, noen sånt jeg var ute etter :) Varer batteriene virkelig en uke ved bruk? Sitér dette innlegget Link to post
primusmotor Svart 4.Juni.2011 Del på Facebook Svart 4.Juni.2011 jepp, men ikke hele døgnet:-) De varer sinnsykt lenge visst du kjøper litt kvalitets batterier, eneste bakdelen er at ikke iphonen lader ved batteridrift, kun ved tilkoblet strømkabel.... Sitér dette innlegget D5L Rana 13 Master 680 Skilsø 750cc Dacapo 9000 flyer SUN 33 Nordic oceancraft 28 Skorgenes 335 Skorgenes 375 Link to post
DaniB Svart 4.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Juni.2011 Ok ok. takk for tipset, ser ut som jeg går for en sånn en :) Eventuelt kjøpe en omformer så jeg slipper å bruke batteri når den er ombord i båten. Sitér dette innlegget Link to post
DaniB Svart 4.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Juni.2011 Da var den bestillt. Skal tro om jeg kan bruke Denne for å koble den til 12v i båten? Sitér dette innlegget Link to post
primusmotor Svart 5.Juni.2011 Del på Facebook Svart 5.Juni.2011 (redigert) Da var den bestillt. Skal tro om jeg kan bruke Denne for å koble den til 12v i båten? Det tror jeg nok skal gå bra, ser den bruker 60W Link Det fine med denne at den har RF fjernkontroll og ikke IR, slik at du kan styre den med kontrollen i alle retninger 20 meter i fra minst:-) Du kommer til og bli "sjokkert" over hvor mye lyd denne gir, basstrykk så det holder, så er det jo en Harman Kardon da;-) review Redigert 5.Juni.2011 av primusmotor (see edit history) Sitér dette innlegget D5L Rana 13 Master 680 Skilsø 750cc Dacapo 9000 flyer SUN 33 Nordic oceancraft 28 Skorgenes 335 Skorgenes 375 Link to post
DaniB Svart 5.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juni.2011 Høres bra ut. Takk for hjelpen :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.