Jump to content

erfaring med stereo i båt ? (skjærgårdsjeep)


Severinson

Recommended Posts

Hei.

lurte bare på om noen hadde erfaring med stereo anlegg i båt, og hvordan dette skal kobles opp mot batteriet. Evt hvilke ledninger jeg trenger og hvor disse skal kobles. Og hvilken cd-spiller dere ville anbefalt og bruke? har 2 Boss maritime høytalere (200W) men har ikke helt peiling hvordan jeg skal koble det opp..

 

setter pris på svar :)!

Link to post
Share on other sites

Kjøp sånn vanntett "boks" til å montere cd-spiller i. Jeg mener det er viktig med USB-utgang. Cd og risting funker ikke bra. Og båten min rister. Jeg har to 6,5 tommere tror jeg fra Sony. Spiller helt ok.

 

Jeg kjøpte en boomblaster i forrige båten. Den fungerer ikke lenge om det kommer noen dråper saltvann på den.

Redigert av glalaks (see edit history)

Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! :yesnod:

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Hei, lurte bare på om noen hadde noen svar om hvordan koble opp stereoen opp mot batteriet (12V) og hvilke kabler jeg trenger. og hvilke cd-spillere som er billige og bra og ha i båt? har høytalerene koblet opp, men trenger bare en billig og grei cd-spiller og noen tips om hvordan jeg kobler dette til batteriet og høytalerene inn på cd-spillern :)

 

setter pris på svar :)!

Kommentar fra moderator: Slått sammen to emner med identiske titler.
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...