Jump to content

Hvor kan man bestille plysj?


yano

Recommended Posts

Jeg prøvde å søke i forumet her hvor man evt. kunne skaffe plysj til båten, men det går for det meste i hvordan man skal fjærne eller legge nytt plysj. Jeg har trålet hjem byen min Bodø etter å få skaffe hvit langhåret plysj til en Fjord jeg har, men ingen sybutikker eller andre butikker kan skaffe noe slikt. Er det noen som vet hvor man kan finne og bestille på nett eller andre butikker?

Link to post
Share on other sites

Det å finne plysj i dag har blitt både kostbart og vanskelig !!!!

 

Først skal man skaffe en stjernegris, og sette sammen denne (stjernegriser kommer som kjent i byggesett).

Så skal man ha tak i spektralsteiner, og mangelen på Spektral er grunnen til at man ikke ser flere stjernegriser om dagen, man trenger i tillegg en spektralstein som går til riktig årstall.

Spekralsteiner ble oppdaget av professor Slatters da han lette etter Curium 82, men ettersom de fleste steiner inneholder alt for mye Umulium er det ikke mulig å utvinne Curium 82 fra disse.

 

Dersom man klarer å bygge seg en stjernegris og få tak i riktig spektralstein til å reise til 1968 så er det enkelt å skaffe plysj i alle regnbuens farger i en hvilken som helst butikk.

 

Alternativt kan du prøve å få tak i en DeLorean og en Flux capacitor, men da trenger du 1.21 Gigawatt med strøm igjen, og det er ikke bare å bare det heller worry.gif

 

 

Eller du kan prøve her!

Link to post
Share on other sites

Du burde vel helst skaffe deg en lettere modifisert DeLorean og reise tilbake til ca 1982 for å kjøpe deg plysjtrekk til båten. :tongue: Alternativet er enten å finne en råne-bilsjappe på svenskegrensa som sikkert kan skaffe dette, eller prøve her Rainbow eller her : stoff og stil

 

(ser at adeneo var ute litt før meg her... men vi var enige om det meste...)

Redigert av pontus (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...