Erato Startet 6.Juni.2011 Del på Facebook Startet 6.Juni.2011 Jarle Andhøy har mottatt "På kanten" prisen for sin livsfilosofi. Les saken her Sitér dette innlegget Link to post
Lovart låring Svart 6.Juni.2011 Del på Facebook Svart 6.Juni.2011 en verdig prisvinner! Takket være blant annet ham, utforsker jeg selv seil-livets gleder. Sitér dette innlegget Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!Hilsen Arne. Link to post
Erato Svart 6.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juni.2011 en verdig prisvinner! Takket være blant annet ham, utforsker jeg selv seil-livets gleder. Helt enig. Sitér dette innlegget Link to post
Espen K Svart 6.Juni.2011 Del på Facebook Svart 6.Juni.2011 Absolutt en verdig vinner! God begrunnelse også, den mannen har levd et liv som de aller fleste av oss bare drømmer om. Sitér dette innlegget http://www.blueboatblog.com"Når dodøra sitter fast er det på tide å reve seil" - Jarle Andhøy Link to post
jensemann2 Svart 6.Juni.2011 Del på Facebook Svart 6.Juni.2011 gratulerer:) Sitér dette innlegget Link to post
CSL Svart 6.Juni.2011 Del på Facebook Svart 6.Juni.2011 Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
Fanafjord Svart 6.Juni.2011 Del på Facebook Svart 6.Juni.2011 Hallo! Denne prisen er ment for å provosere. Hvorfor er det ingen her inne som bli provosert? Til og med noen politikere har skjønnt hvordan man skal reagere på det - og har aller lydigst protestert høylytt mot denne utdelingen. Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
Kaftein ØL Svart 6.Juni.2011 Del på Facebook Svart 6.Juni.2011 Synes det er flott at han fikk den prisen! Virkelig en verdig kandidat som fortjente denne oppmerksomheten etter alt han har måttet gjennomgå den siste tiden :clap: :flag: Sitér dette innlegget Link to post
quantumduck Svart 6.Juni.2011 Del på Facebook Svart 6.Juni.2011 Hallo! Denne prisen er ment for å provosere. Hvorfor er det ingen her inne som bli provosert? Til og med noen politikere har skjønnt hvordan man skal reagere på det - og har aller lydigst protestert høylytt mot denne utdelingen. Det er vel fler seilere enn politikere her inne da ... ? Men det er klart, jeg skjønner at du blir meta-provosert når ingen lar seg provosere ... :-P Sitér dette innlegget Link to post
Lovart låring Svart 6.Juni.2011 Del på Facebook Svart 6.Juni.2011 Til og med noen politikere har skjønnt hvordan man skal reagere på det - og har aller lydigst protestert høylytt . , jeg skjønner at du blir meta-provosert når ingen lar seg provosere ... :-P Fanafjord har egentlig et lite poeng. Jeg var overbevist om at det nå skulle være en drøss med svar på denne tråden og at meningsforskjellene ville føre til krangel.. Forøvrig tror jeg fanafjord er litt ironisk i undertonen. Men, jeg kan jo ta feil. Sitér dette innlegget Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!Hilsen Arne. Link to post
kimosabi Svart 6.Juni.2011 Del på Facebook Svart 6.Juni.2011 Fanafjord er ironisk og jeg er helt enig. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.