Jump to content

"På kanten prisen" til Jarle Andhøy


Erato

Recommended Posts

Hallo! Denne prisen er ment for å provosere. Hvorfor er det ingen her inne som bli provosert? Til og med noen politikere har skjønnt hvordan man skal reagere på det - og har aller lydigst protestert høylytt mot denne utdelingen.

I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky,

And all I ask is a tall ship and a star to steer her by,

And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking,

And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking.

Link to post
Share on other sites

Hallo! Denne prisen er ment for å provosere. Hvorfor er det ingen her inne som bli provosert? Til og med noen politikere har skjønnt hvordan man skal reagere på det - og har aller lydigst protestert høylytt mot denne utdelingen.

Det er vel fler seilere enn politikere her inne da ... ? Men det er klart, jeg skjønner at du blir meta-provosert når ingen lar seg provosere ... :-P

Link to post
Share on other sites

Til og med noen politikere har skjønnt hvordan man skal reagere på det - og har aller lydigst protestert høylytt .

 

 

, jeg skjønner at du blir meta-provosert når ingen lar seg provosere ... :-P

 

Fanafjord har egentlig et lite poeng. Jeg var overbevist om at det nå skulle være en drøss med svar på denne tråden og at meningsforskjellene ville føre til krangel..

 

Forøvrig tror jeg fanafjord er litt ironisk i undertonen. Men, jeg kan jo ta feil. :sailing:

Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!
Hilsen Arne.
 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...