Dieselboy Startet 6.Juni.2011 Del på Facebook Startet 6.Juni.2011 Hørte nettopp på radio at det er meldt dårlig vær sør i landet. Det var vist såpass at Hafslund skulle sette opp ekstra beredskap, da dem regnet med mye problemer utover kvelden. Til info til båteiere! Sitér dette innlegget Link to post
MaSa Svart 6.Juni.2011 Del på Facebook Svart 6.Juni.2011 Ser Oslo-Vestfold ligger dårlig ann angående regn,men vinden skal visstnok ikke bli så mye verre leste jeg,. Her i Langesund er det opphold igjen og vinden skal utebli hørte jeg de snakket om nede i havna istad. Håper sommeren kommer fort tilbake. Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
Polarn Svart 6.Juni.2011 Del på Facebook Svart 6.Juni.2011 Håper på heftig lyn og torden. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Christensen Svart 6.Juni.2011 Del på Facebook Svart 6.Juni.2011 Ligger beskyttet til i havna, men landstrømmen kan det være lurt å nappe ut! Sitér dette innlegget Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis! Link to post
Lars H. Svart 6.Juni.2011 Del på Facebook Svart 6.Juni.2011 Litt lyn og torden må en da tåle? Og i Oslofjorden er da ikke varslene så ille heller? Nå nærmer det seg pinsehelg, og vi planlegger å krysse fjorden fra Son til Kommersøya innenfor Holmestrand natt til torsdag dersom det ikke regner alt for mye. Vind er det i hvert fall ikke meldt den natten. Så blir vi vel liggende der noen dager før vi forflytter oss inn til Holmsbu for litt handling og oppfylling av vann før vi drar til Oscarsborg til uken og ligger der før vi drar hjem på torsdagen. Kona skal jobbe neste helg. Det var forresten hun som foreslo forlengelse av turen utover selve pinsehelgen. Det er greit med en kone som trives med å være i båten enten det regner eller solen skinner! Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
CSL Svart 6.Juni.2011 Del på Facebook Svart 6.Juni.2011 Har aldri opplevd regn som noe problem i båt. Er så vått overalt uansett når jeg er ute i båten. Riktige klær så er alt fryd og gammen (og fjorden tom for folk i båt) Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
MaSa Svart 6.Juni.2011 Del på Facebook Svart 6.Juni.2011 Har aldri opplevd regn som noe problem i båt. Er så vått overalt uansett når jeg er ute i båten. Riktige klær så er alt fryd og gammen (og fjorden tom for folk i båt) Har ikke opplevd det som problem selv heller,men en kompis har båten i ett elveutløp og ved hurtig og kraftig nedbør så går elven fort over sine bredder,og dermed kan det være lurt og kikke etter fortøyningene. Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.