Jump to content

registrere vannscootrer260rxt i securmark båtregister


408fma

Recommended Posts

hva kreves for å registrere min sea doo rxt 255 vannscooter i securmark båtregister?

den er ce merket og merket kategori C

har kjøpt denne brukt og har kjøpekontrakt. den er 2009mod. har ikke papirer på toll osv .. er dette krav?

sjekker securmark og båtregisteret opp i om evt toll er betalt? kan jeg ringe og sjekke om toll er betalt hoss tollvesenet? har de lagret dette? på forhånd takk

Link to post
Share on other sites

Tollpapirer er nok krav, på min rxt-is 255 ordnet importøren alt slikt, samt registererte i securmark.

 

Vær obs på at politiet vil stoppe det, så gyldig securmark, båtkort, samt rammenr som faktisk stemmer med tollregistrene er must!

 

Gratulerer med ny jetbåt! :)

 

Kan jeg spørre hva du måtte gi? vurderer selge min og oppgradere til 2011 RS versjonen, da 2 venner akkuratt har fått sine nye.. ;) send gjerne på pm.

Redigert av andersb (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Tollpapirer er nok krav, på min rxt-is 255 ordnet importøren alt slikt, som registererte i securmark.

 

Vær obs på at politiet vil stoppe det, så gyldig securmark, båtkort, samt rammenr som faktisk stemmer med tollregistrene er must!

 

Gratulerer med ny jetbåt! :)

 

Kan jeg spørre hva du måtte gi? vurderer selge min og oppgradere til 2011 RS versjonen, da 2 venner akkuratt har fått sine nye.. ;) send gjerne på pm.

 

 

Jeg betalte 126 000 for en 2009 mod med henger.

sikker på at det er krav med papirer for dette? jeg har jo kjøpekontrakt mellom meg og forrige eier.

noen andre som har gjort det samme?

det er klart og tydelig ramme nr bak på hekken. samme ramme nr som står i kontrakten. den er også Ce merket og merket kategori C båt.

i verste fall tror jeg at jeg ikke får lov å registrere den av securmark ikke noe mer...

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...