Jump to content

Hva kan en male smøre på bildekk for å få de hvite til fender?


Luco

Recommended Posts

Denne må jo se kurant ut.

 

Sitat: "PLASTI DIP er en unik en-komponent syntetisk oljebasert gummimaling som er elektrisk isolerende, vanntett, slitesterk, rustbeskyttende, bestandig mot sjøvann, svake syrer, UV-stråler, temperatur bestandig fra -35°C til +95°C, den sprekker aldri og skaller/flasser heller aldri av. Elastisitet: 430 %. Hurtigherdende"

 

Skal jeg tipse kamaraten min om, så slipper jeg og fendre hver gang vi skal legge til brygga hans. :thumbsup:

Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs

Link to post
Share on other sites

Er det ingen "slipe middel" i mur malingen som kan stripe opp båten?

 

ville ikke latt båten ligge å gnikke inn mot bildekk uansett hvilke type maling som er brukt. Som en buffer moten stein molo greit nok. Men ville også brukt vanlige fendre ved tillegging og spessielt om båten skulle ligge over lenger tid

Redigert av Mariell (see edit history)

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Link to post
Share on other sites

Denne må jo se kurant ut.

 

Sitat: "PLASTI DIP er en unik en-komponent syntetisk oljebasert gummimaling som er elektrisk isolerende, vanntett, slitesterk, rustbeskyttende, bestandig mot sjøvann, svake syrer, UV-stråler, temperatur bestandig fra -35°C til +95°C, den sprekker aldri og skaller/flasser heller aldri av. Elastisitet: 430 %. Hurtigherdende"

 

Skal jeg tipse kamaraten min om, så slipper jeg og fendre hver gang vi skal legge til brygga hans. :thumbsup:

 

 

Såg grei ut men det var ikke hvit farge..

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...