Jump to content

JetCarrier

kirkes

Recommended Posts

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.

Gjorde en test nå for 5 dager siden (18-11-04)

Bestilte deler til båten hos go2marine som sender direkte samme dag.

Bestilte noen andre deler til båten fra Mercstuff som også sendte samme dag..

Mercstuff derimot sender ikke ut av USA og eg fekk dei til å sende til JetCarrier(magnum)

Delene fra go2marine ligger i posten i dag .(Ihvertfall den ene pakken)

Delene fra Mercstuff er enda ikke registrert hos JetCarrier som tydeligvis har fått motorstopp :lol:   Husk å booke pakken ... :confused:

Husk at den første gangen en bestiller fra usa (slik var det meg meg da) tar det litt tid slik at posten og tollen får deg og dine opplysninger inn i sitt dataannlegg.. Den første bestillingen tok 3 uker..

Nå tar det ca 5-9 DAGER..

Så eg annbefaler på det sterkeste å handle hos go2marine.com

Fjord 27 AC TMD40

Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knop
Wellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.
Firmanavn: Motordeler.com

Min konklusjon er:

Dersom varen lar seg sende som USPost parcel air er dette best.

Men er varen for stor/tung for USPost, eller selger ikke vil sende utenfor USA, er Jetcarrier et bra alternativ til tradisjonelle kurer-firmaer.

Har for første gang tenkt å prøve meg på ebay. (Brukt GPS)

Vedkommende i USA er villig til å sende til Norge. Han skriver:

I can ship to Norway using USPS Global Prioity 4-6 days. A 3 pound package ships for $21.00 USD.

Hva er forskjell på dette, og US post parcel air?

Er summen han nevner for forsendelse reell?

Geir

Vet at pakken er kommet frem til JetCarrier , men den er ikke regitrert enda.. Dei kan vere glad at dei ikke har konkuranse..

Pakken ble sendt fra 6565 N. Twindale Court

Shelby Township, Michigan  48316

den 16/11-04

pakken har eg tracket til at JetCarrier har mottatt denne den 23/11-04 men ikke registrert i systemet..

Der er så treigt..

Rsten av mine deler fra go2marien er kommet og alt er i orden.. 5-8 dager på 3 foskjellige pakker

Fjord 27 AC TMD40

pakken har eg tracket til at JetCarrier har mottatt denne den 23/11-04 men ikke registrert i systemet..

Litt av problemet til JetCarrier er at der er en gjeng i USA som pakker og de gir ikke god tilbakemelding til Norge hva som blir sendt. JetCarrier må motta sendingen før de er sikker på hva som kommer og da er det ikke lett å oppdatere webtrackingen i sanntid.....

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.
  • 3 uker senere...

Da er varene som JetCarrier hadde i oppgave å sende meg kommet i hus.. Tidligere innlegg viser datoer om hvor lang tid dette tok.. Frakt pris ble ca 1000 kroner for 15,44 kg..

Fjord 27 AC TMD40

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...