JGH Startet 7.Juni.2011 Del på Facebook Startet 7.Juni.2011 Eg får muligens jobboppdrag av lengre art på Mongstad og må da ha hybelen med meg. Ønsker info om plasser i nærheten som har strøm og vatn. Blir for langt å kjøre fra Bergen i lengden. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Ruby Svart 7.Juni.2011 Del på Facebook Svart 7.Juni.2011 Masse fine steder i området, men Kjelstraumen Brygge er vel det som ligger nærmest. Sitér dette innlegget Link to post
Goodspeed Svart 7.Juni.2011 Del på Facebook Svart 7.Juni.2011 Om du ikke må bo umiddelbart i nærheten foreslår jeg Lindås Brygge (http://www.lindaasbrygge.no/). Det ligger innenfor slusene i Lindås. Der er det restaurant med en veldig fin uteservering. Ikke mye mer enn ti minutters gange unna kommer du til en stoppeplass der det er oppsatt jobbuss som går ut til Mongstad (som jeg tror er gratis også). Lindås ligger rundt en mil i fra Mongstad. Der har du også gangavstand til senter med matbutikker, jernvare mm. Det eneste som mangler der er bunkring. Da blir nærmeste enten ved Feste (om du kommer sørfra) eller på Fonnes om du kommer nordfra. Hilsen tidligere bosatt på Lindås :) Sitér dette innlegget Goodspeed GH10, Draco 21DC, Ryds 600 GTS, Askeladden Beetle 645, Mørejet 30 m/ KAD43, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370 #2 Link to post
Smurph Svart 7.Juni.2011 Del på Facebook Svart 7.Juni.2011 Men med en 37 fots seilbåt er avhengig av tidevannet for å komme gjennom Lindåsslusen. Jeg hadde ikke tatt sjansen på å gå der med seilbåt på noe annet enn strømstille. Sitér dette innlegget Bundin er bátleysur maður Link to post
Nils1 Svart 7.Juni.2011 Del på Facebook Svart 7.Juni.2011 Fonnes er vel ikke bunkers havn lenger. Sitér dette innlegget Link to post
Goodspeed Svart 7.Juni.2011 Del på Facebook Svart 7.Juni.2011 Sist jeg var der og bunkret var på andre siden av milleniumet - så kan godt hende det ikke er mulighet for det lenger. :) Sitér dette innlegget Goodspeed GH10, Draco 21DC, Ryds 600 GTS, Askeladden Beetle 645, Mørejet 30 m/ KAD43, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370, Viksund 340 St. Cruz m/ D6-370 #2 Link to post
JGH Svart 10.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Juni.2011 Då blei detta virkligheten og eg skulle gjerne hatt navn på den som eier flytebryggene i Fonnes. Er det mulig at BP-medlemmene kan svare på dette og? Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.