hansmartin Startet 9.Juni.2011 Del på Facebook Startet 9.Juni.2011 har en evinrud 85 som ikke får gnist på pluggene! er stifter på denne! er det da egen coil hvor sitter den! noen som har hvert borte i dette? Sitér dette innlegget Link to post
Flow Svart 9.Juni.2011 Del på Facebook Svart 9.Juni.2011 (redigert) Mener å huske at stiften sitter under svinghjulet, svinghjulet må altså av for å få skiftet stift. Redigert 9.Juni.2011 av Flow (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
tkb Svart 9.Juni.2011 Del på Facebook Svart 9.Juni.2011 Ofte powerpack som svikter på disse. Sitér dette innlegget Link to post
hansmartin Svart 9.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juni.2011 hvor sitter denne? Sitér dette innlegget Link to post
GlennIversen Svart 9.Juni.2011 Del på Facebook Svart 9.Juni.2011 Er det en 85mod eller er det en 85hk? Powerpacken en den sorte "klumpen" som sitter mellom coli og svinghjul. Hvis det er stift på denne sitter det under svinghjulet Sitér dette innlegget Ha en fin dag Link to post
hansmartin Svart 9.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juni.2011 det er en 85 hk ! stiftene har jag funnet! ikke noe liv i det hele tatt! noen måte og måle frem til noen feil på denne Sitér dette innlegget Link to post
GlennIversen Svart 9.Juni.2011 Del på Facebook Svart 9.Juni.2011 Årmodell? Jeg har trolig verkstedmanual for denne boken og kan sikkert scanne inn sidene som omhandler dette og sende det på mail til deg, hvis du trenger det, men får ikke gjort det før jeg går av vakt klokken 1700 i morgen. Men i mellomtiden kan du jo ta av stiften, pusse den med fint våtslip papir (husk å mål stiftåpningen først så du får riktig stiftåpning), sett på plass stiften og test igjen. Du kan jo også sjekke jordingskabler på coiler at disse har god kontakt. Sjekk også om nødstoppbryter /dødmannsknappen er ok, feilen kan også ligge der. Send meg din mailadr på IM hvis du vil at jeg skal scanne inn noen sider til deg. Sitér dette innlegget Ha en fin dag Link to post
hansmartin Svart 9.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juni.2011 er det flere coiler? er ingen dødmanns knapp på denne motoren! aner ikke hvilken årsmodell 70?80? tallet=) mail adr er hans_martin@netcom.no takk for hjelp Sitér dette innlegget Link to post
GlennIversen Svart 9.Juni.2011 Del på Facebook Svart 9.Juni.2011 OK, scanner og sender når jeg kommer hjem. Sitér dette innlegget Ha en fin dag Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.