Jump to content

C-map NT+ PC Charts

Haakon

Recommended Posts

• 2 uker senere...
  • 3 år senere...
  • 8 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

C- Map PC kortene kommer på CD rom. og installeres direkte på PC fra CD rom. Kortlæser kan ikke bruges til disse kort. Derfor funker de kun på PC og ikke på en kortplotter. Hvis du anskaffer en speciel USB nøgle fra C- Map, kan du anvende kortene på flere computere. I øvrigt kan man ikke bruge en standard kortlæser i forbindelse med C- Map, men skal anskaffe den særlige læser fra C- Map.

Hilsen Michael :flag_da:

Hadde ikke du nettopp kjøpt plotter da ?

Hva roter du med cd'er for egentlig. ?

hihi joa jeg kjøpte men leverte tilbake ............. surrer og ordner ............

jeg var kjempefornøyd med den men syntes det blei tungvint å koble den opp og ned oppe på flygern

innbiller meg kontakter osv hadde blitt slitne fort -

og dessuten blir man litt bortskjemt når man har brukt pc med 15,4" skjerm.........

så da blir det nok pc fremover - skal lage meg en vanntett 15" skjerm jeg skal legge opp fast og legge ledninger ned til styr.pos 1

da kan pc stå nede og ekstra skjerm oppe - blir billigere når sjøsprøyten hamrer over flygern

kommer mere om dette på prosjekt beach craft ..........

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...