Haakon Startet 16.November.2004 Del på Facebook Startet 16.November.2004 Bruker WinChart Pro Plus med C-map PC Chart og NT+ PC Chart, er det noen som vet om det er andre kartprogram en WinChart serien som støtter disse digitale kartene Sitér dette innlegget Link to post
Krapyl Svart 30.November.2004 Del på Facebook Svart 30.November.2004 Så denne tilfeldigvis. Har selv CMap NT/PC på MaxSea. MaxSea kan også bruke ARCS, Mapmedia og annet. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Haakon Svart 30.November.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.November.2004 Er det noen som har erfaring med Telchart med disse kartene? Sitér dette innlegget Link to post
VRT Svart 10.Februar.2008 Del på Facebook Svart 10.Februar.2008 Så denne tilfeldigvis. Har selv CMap NT/PC på MaxSea. Er det ikke mulig å få tak i Cmap NT+/PC lenger? Da mener jeg selvfølgelig på CD plate. Sitér dette innlegget Link to post
VRT Svart 3.November.2008 Del på Facebook Svart 3.November.2008 (redigert) Spør en gang til Redigert 3.November.2008 av VRT (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 3.November.2008 Del på Facebook Svart 3.November.2008 Er det ikke mulig å få tak i Cmap NT+/PC lenger?Da mener jeg selvfølgelig på CD plate. Jeg har en dobbelCD en eller annen plass. Fikk de tilsent herfra info@c-map Italia. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Superkul Svart 16.Januar.2009 Del på Facebook Svart 16.Januar.2009 ja finnes det c map nt + på cd i hele tatt??? Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Roger jo Svart 17.Januar.2009 Del på Facebook Svart 17.Januar.2009 ja finnes det c map nt + på cd i hele tatt??? Har denne to CD`r Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Superkul Svart 18.Januar.2009 Del på Facebook Svart 18.Januar.2009 dæven hvor kjøpte du den Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Mulligan Svart 18.Januar.2009 Del på Facebook Svart 18.Januar.2009 Du får den gratis av de som forhandler C-map. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 18.Januar.2009 Del på Facebook Svart 18.Januar.2009 (redigert) dæven hvor kjøpte du den Som jeg sa i innlegg 6 sendte mail til info@c-map.it C-map Norge, fikk den tilsendt fra Italia. Så er det bare og kjøpe kart. Hjemmeside :www.c-map.noE-post :<script type=text/javascript> info@c-map.it tel.51 46 47 00 Redigert 18.Januar.2009 av roger-jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Superkul Svart 18.Januar.2009 Del på Facebook Svart 18.Januar.2009 da er e post til c map sendt - men du må ha lesern til sd brikkene for å kjøre?? eller trenger du bare en bærbar med sd innputt?? har ny pc med sånn kortleser serru Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Linn Christina Svart 21.Januar.2009 Del på Facebook Svart 21.Januar.2009 Har selv Winchart Pro plus, som jeg har brukt siden 1999. Et bra program. Men så kjøpte jeg ny pc med vista som ikke godtar installeringen Er det noen som har eller hatt samme problem? Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 22.Januar.2009 Del på Facebook Svart 22.Januar.2009 må ha c map lesern til sd brikkene for å kjøre kartene?? eller trenger du bare en bærbar pc med sd innputt?? har ny pc med sånn kortleser serru og forøvrig har jeg ikke lyktes å få tak i en slik cd av forhandler og heller ikke fått svar på e poster Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
motorbåd Svart 22.Januar.2009 Del på Facebook Svart 22.Januar.2009 C- Map PC kortene kommer på CD rom. og installeres direkte på PC fra CD rom. Kortlæser kan ikke bruges til disse kort. Derfor funker de kun på PC og ikke på en kortplotter. Hvis du anskaffer en speciel USB nøgle fra C- Map, kan du anvende kortene på flere computere. I øvrigt kan man ikke bruge en standard kortlæser i forbindelse med C- Map, men skal anskaffe den særlige læser fra C- Map. Hilsen Michael Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 22.Januar.2009 Del på Facebook Svart 22.Januar.2009 Jeg har både Ccard reader og CD til PC løsning. Kart på CD er omtrent tre ganger raskere. Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 22.Januar.2009 Del på Facebook Svart 22.Januar.2009 Er det noen som har prøv maxsea med cmap og samtidig dele kartene med Furuno navnet serien (via nettverk)? Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 23.Januar.2009 Del på Facebook Svart 23.Januar.2009 Har selv Winchart Pro plus, som jeg har brukt siden 1999. Et bra program. Men så kjøpte jeg ny pc med vista som ikke godtar installeringen Er det noen som har eller hatt samme problem? kan du ikke stille det programmet til og kjøre i xp modus da?? Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Superkul Svart 23.Januar.2009 Del på Facebook Svart 23.Januar.2009 prøvde nå di 2 cd til c map og det gikk på skinner - jeg gikk for å bestille kart men det kostet 299auro / 2700 kr hvorfor er nedlasting over 700 kr dyrere en brikke??? da kan jeg heller kjøpe leser og brikke da??? Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Mix Svart 23.Januar.2009 Del på Facebook Svart 23.Januar.2009 Hadde ikke du nettopp kjøpt plotter da ? Hva roter du med cd'er for egentlig. ? Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 24.Januar.2009 Del på Facebook Svart 24.Januar.2009 kart på CD er tre ganger så raskt som fra CCard. Og nye kart er kun en telefonsamtale unna. Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 24.Januar.2009 Del på Facebook Svart 24.Januar.2009 Hadde ikke du nettopp kjøpt plotter da ?Hva roter du med cd'er for egentlig. ? hihi joa jeg kjøpte men leverte tilbake ............. surrer og ordner ............ jeg var kjempefornøyd med den men syntes det blei tungvint å koble den opp og ned oppe på flygern innbiller meg kontakter osv hadde blitt slitne fort - og dessuten blir man litt bortskjemt når man har brukt pc med 15,4" skjerm......... så da blir det nok pc fremover - skal lage meg en vanntett 15" skjerm jeg skal legge opp fast og legge ledninger ned til styr.pos 1 da kan pc stå nede og ekstra skjerm oppe - blir billigere når sjøsprøyten hamrer over flygern kommer mere om dette på prosjekt beach craft .......... Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.