SeaQueen Startet 11.Juni.2011 Link til dette innlegget Startet 11.Juni.2011 hahaha. Sjekk denne !!!!!!!! Hva jeg gjøre galt?????? Ikke lov med å drikke øl og "kjøre" båt???? Sitér dette innlegget Link to post
egilwh Svart 11.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2011 Denne linken funker bedre... Sitér dette innlegget -----------------------------------------------------------------------------------Engelsk bil og trebåt..... sertifisert utilregnelig!Fritidsklubb for voksne gubber - http://blogg.cdd.no - aka Gubbeklubben - Wiksten Trebåtklubb: http://wikstenklubben.no----------------------------------------------------------------------------------- Link to post
SeaQueen Svart 11.Juni.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2011 Takk for den!! Virket virkelig ikke linken min????? Ja, ja!!!! Sitér dette innlegget Link to post
26 Gimsøy Svart 11.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2011 Er det mulig...... Ja det er vist det... Sitér dette innlegget Min båt her på BP Link to post
kimosabi Svart 11.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2011 Han skulle kjørt fortere i svingene. Sitér dette innlegget Link to post
Fjellmatros Svart 12.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2011 Da er vel det bekreftet at båt og alkohol ikke hører sammen :giggle: Sitér dette innlegget Link to post
Med vind Svart 13.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2011 Problemet var vel at de tullet med sikkerheten. De satt passe påseilt, uten sikkerhetsbelte osv. Jeg vil tro dette var en nokså klart brudd på veitrl.|§3. Alkoholen er kanskje grunnen til at de først reagerte, men Politiet stopper stundom aktivit for å kontrollere om sikkerheten er ivaretatt. Men det er bare på offentlig sted det er forbud mot alkoholkonsum. Ombord i båten, ved bryggen eller for anker, er det alment akseptert at du kan ta ankerdrammen. Men du kan ikke ta drammen på bryggen. Så var det dette med at båten var på bryggen/veien.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.