Jump to content

Noen som vet hvilken type båt dette er?


Impreza_wrcsti

Recommended Posts

Tror det selskapet som produserte Delta 9700 het Dancer Holding. Det kan jo være du kan "nøste opp noe" derfra.

Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben

Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk.

Link to post
Share on other sites

Det er rart. På kortet er det en 1975 modell, men skiltet sier "danser". Så enten det en 1989 modell eller skiltet er falsk??

 

Jeg tror jeg vil sende en epost til Dancer Holding.

 

takk for svarer.

Englishman trying to write Norwegian.. :P Thank god for google translate! :-)

Link to post
Share on other sites

Fikk dette svaret tilbake fra min e-post.

 

Hei.

 

We cannot help you. As you say, we started in 1989. The boat is not known for us. Sorry and good luck in your hunt for identity of the boat.

 

Regards

 

Med vennlig hilsen

 

Dancer Holding AS

 

Helge Haga,disp.

 

Telf.: 52 76 20 33/977 97 150

 

Nett: www.barracudaboat.no

 

Så det er ikke en "Dancer". Vil fortsette å lete! :-)

Redigert av Impreza_wrcsti (see edit history)

Englishman trying to write Norwegian.. :P Thank god for google translate! :-)

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...