Jump to content

Winrace 22 med 17 år gammel Yamaha Pro-V 200, prisnivå?


Christian_V

Recommended Posts

Hei,

 

Ser at mange er fornøyd med plass og egenskaper ved Winrace 22. Har merket meg ut annonserte objekter på finn.no,

og det er én som utmerker seg mht tilstand:

 

http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=29040846&folderId=1931670

 

Denne ser særdeles pen og velholdt ut, men jeg syntes prisen er noe stiv likevel. Det står tross alt en 17 år gammel

2-takter bakpå. Noen som kan fortelle om forbruket på en eldre Yamaha 200 hk?

 

Synspunkt rundt pris? Skal se på denne om en ukes tid.

 

På forhånd takk,

 

mvh Christian

 

Kommentar fra moderator: Moderator har et synspunkt, det er lettere å få svar om man følger reglene og er mer spesifikk i tittelen. :wink:

Prisnivået vil være vesentlig forskjellig med en nyere diesel og en som har erfaring med denne båten med diesel trenger ikke å ha noen formening om verdien med en utenbords.

Link to post
Share on other sites

Litt skeptisk til motorinstallasjonen. Står denne på brakett a la "Seadrive"? Disse er kjent for å generere mye korrosjon i forhold til tradisjonell motorbrønn. Ville kanskje gått for en inboarder, men når det er sagt så så båten utrolig fin og velholdt ut. Sannsynligvis den desidert fineste på nett, men også nest dyrest. Den dyreste har diesel...

Link to post
Share on other sites

I følge annonsen er denne levert ny med brakett, så jeg antar at dette er ivaretatt av Winrace?

 

Jeg syntes også båten ser meget fin ut, men en eldre 2-takter med 200 hk er vel sannsynlig ganske tørst? Samtidig bør denne motoren gå lett med hensyn til effekt og kanskje dette bidrar til et mer moderat forbruk på fornuftige turtall.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...