Christian_V Startet 13.Juni.2011 Del på Facebook Startet 13.Juni.2011 Hei, Ser at mange er fornøyd med plass og egenskaper ved Winrace 22. Har merket meg ut annonserte objekter på finn.no, og det er én som utmerker seg mht tilstand: http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=29040846&folderId=1931670 Denne ser særdeles pen og velholdt ut, men jeg syntes prisen er noe stiv likevel. Det står tross alt en 17 år gammel 2-takter bakpå. Noen som kan fortelle om forbruket på en eldre Yamaha 200 hk? Synspunkt rundt pris? Skal se på denne om en ukes tid. På forhånd takk, mvh Christian Kommentar fra moderator: Moderator har et synspunkt, det er lettere å få svar om man følger reglene og er mer spesifikk i tittelen. Prisnivået vil være vesentlig forskjellig med en nyere diesel og en som har erfaring med denne båten med diesel trenger ikke å ha noen formening om verdien med en utenbords. Sitér dette innlegget Link to post
Christian_V Svart 13.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juni.2011 Ingen som har fomeninger om dette? Sitér dette innlegget Link to post
Møkkalasset Svart 13.Juni.2011 Del på Facebook Svart 13.Juni.2011 Litt skeptisk til motorinstallasjonen. Står denne på brakett a la "Seadrive"? Disse er kjent for å generere mye korrosjon i forhold til tradisjonell motorbrønn. Ville kanskje gått for en inboarder, men når det er sagt så så båten utrolig fin og velholdt ut. Sannsynligvis den desidert fineste på nett, men også nest dyrest. Den dyreste har diesel... Sitér dette innlegget Link to post
Christian_V Svart 14.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Juni.2011 I følge annonsen er denne levert ny med brakett, så jeg antar at dette er ivaretatt av Winrace? Jeg syntes også båten ser meget fin ut, men en eldre 2-takter med 200 hk er vel sannsynlig ganske tørst? Samtidig bør denne motoren gå lett med hensyn til effekt og kanskje dette bidrar til et mer moderat forbruk på fornuftige turtall. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.