Jump to content

Mercedes 36hk som går varm


BETLITENOW

Recommended Posts

Jeg lurer på om jeg skal kjøpe en båt som har en Mercedes 36hk som går varm. Jeg vet ingenting om dieselmotorer og lurer på om dette kan bli dyrt ettersom jeg sikkert på levere den på verksted.

 

Det kan bli dyrt, og det kan bli nesten gratis. Alt etter hva feilen er. Det er umulig å si noe mer sikkert før problemet er feilsøkt og feilen funnet....

 

Men regn med at det blir dyrt, hadde det vært noe enkelt og billig hadde garantert selger fikset det for lenge siden!

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Men regn med at det blir dyrt, hadde det vært noe enkelt og billig hadde garantert selger fikset det for lenge siden!

 

Det der er så sant som det er sagt. Minner meg om en rimelig bil jeg skulle kjøpe - Engine Control - lampa lyste. Sikkert bare en føler eller kontakt, mente selger, det hadde vært sånn en stund. Jeg fikk sjekket før kjøp hos forhandler - føler var det ja, men til 6.000 + montering!

 

Du har ihvertfall 3 muligheter: 1: Ligg langt unna 2: Få årsak konstatert før kjøp 3: Ta forbehold om at selger dekker kost utover et avtalt beløp

 

Det har jeg aldri gjort før, så det klarer jeg helt sikkert! (Pippi Langstrømpe)

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...