Jump to content

23 båter brant i natt

ask485

Recommended Posts

Jeg har aldri satt mine ben i en KC33. Generelt liker jeg langt bedre båter med vinduene "oppe" enn denne typen med vinduene "nede". Fordelen med skroformen og flusjdekk er åpenbar ( volum ).

PP var nok en smarting, dengang også...

Comfortina 32 er IKKE min type båt. Høy, diger rigg, lensetakler ( har den vel .. ? ) osv er ikke forenelig med lat turseilas, evt. lang turseilas.

Underriggede båter er bra for meg, og bra for de som er med meg. Klassisk utseende er også flott. ALO 33 er linjemessig en båt jeg liker, ser ut som Jokeren, bare 3 fot større. Hero 101 er også en passende skute. Vi får se. Foreløpig er det ikkenoe som haster, og familerådet har bestemt at den KC33`en skal få vente litt. Blir den solgt, så er det greit. Blir den IKKE solgt, så får vi ta en ny titt...

Suzuki

No boat needed..

Vi bød 80 lange for Omegaen vi Suzuki. Ingen respons enda... Takk for en erfarens seiler mening. :fireworks1:

Nettopp. Så min 7 min. besiktigelse med en grinete unge på bæremeisen, førte til et bud altså. :eek: Selv om båten var nedpakket som en Iransk husmor.

Javel - noen på forumet kan kanskje tipse om billige pakketurer, når dere oppdager hva dere EGENTLIG har kjøpt... :lol:

Suzuki

No boat needed..

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...