Enzo Startet 13.Juni.2011 Del på Facebook Startet 13.Juni.2011 (redigert) Denne båten kom inn i morges, vistnok så var de 4mann som prøvde å få ned denne spinnakeren i formiddag, nå har den begynt å revne endel, det bråker noe vakent her i havnen. Jeg var borte der nå og knakket på men det er ingen ombord, er det frekt å gå ombord og surre et fall rundt forstaget og stramme opp så seilet ikke blafrer så mye og støy og videre skader stoppes ? Jeg skulle tro det er en duganes metode ? Redigert 13.Juni.2011 av Enzo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SRA Svart 13.Juni.2011 Del på Facebook Svart 13.Juni.2011 Nei, det er ikke frekt Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 13.Juni.2011 Del på Facebook Svart 13.Juni.2011 Om det var min båt, så ville jeg blitt glad om noen tok turen ombord og berget det som var igjen... Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Erling Jensen Svart 13.Juni.2011 Del på Facebook Svart 13.Juni.2011 Nei det er ikke frekt, eieren bør være takknemlig for at du redder "restene" av seilet hans. Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 13.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juni.2011 (redigert) Har snakket med båtfolka og de sier de ikke kan binde den opp for da starter riggen å pumpe, de skal få hjelp om litt til å skjære den ned. Trasig greie for de er ikke billige de seilene der. I formiddag var seilet helt som jeg kunne se. Redigert 13.Juni.2011 av Enzo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.