Jump to content

Noen tar seg godt betalt for motorer


Avsluttet2

Recommended Posts

Dette er jo helt sprøtt....

 

I en samlet båtpakke til nærmere 300000 ba jeg dem spesifisere prisen for motor. Pris på eivinrude e-tec 90hk 115000

Sendte noen mail til lokale motorforhandlere og fikk pris på samme motor ferdig montert med batteripakke 95.000

Samme butikk tilbød suzuki 4-takter 90 hk ferdig montert med batteripakke til 89000

 

Båtforhandleren kunne jo bare sagt at han ikke var interessert i å selge meg båt med motor....

 

tj

Link to post
Share on other sites

Båten er faktisk ganske rimelig, kan få den noen tusen billigere hos importør (som også driver salg), men da må jeg streve med båtfrakt fra østlandet til vestlandet og jeg mister nærheten til forhandler (innbiller meg at det kan bety noe om det oppstår problemer).

 

Grunnene til den store prisforskjellen tror jeg ligger i det som er nevnt over (selge ut årets lager) og at båtforhandleren sansynligvis ikke er motorforhandler, men er avhengig av å kjøpe motor fra en annen forhandler.

Om det er slik synes jeg det hadde vært rederlig av selger å opplyse dette eller at han ikke regnet seg fortjeneste på salg av motor.

tj

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...