Avsluttet2 Startet 17.November.2004 Link til dette innlegget Startet 17.November.2004 Dette er jo helt sprøtt.... I en samlet båtpakke til nærmere 300000 ba jeg dem spesifisere prisen for motor. Pris på eivinrude e-tec 90hk 115000 Sendte noen mail til lokale motorforhandlere og fikk pris på samme motor ferdig montert med batteripakke 95.000 Samme butikk tilbød suzuki 4-takter 90 hk ferdig montert med batteripakke til 89000 Båtforhandleren kunne jo bare sagt at han ikke var interessert i å selge meg båt med motor.... tj Sitér dette innlegget Link to post
yevensen Svart 17.November.2004 Link til dette innlegget Svart 17.November.2004 Nå er det lavsesong, og hvis en forhandler har motor på lager vil han sikkert strekke seg langt for å bli kvitt den før 2005 sesongen. Sitér dette innlegget Link to post
Nadheim Svart 17.November.2004 Link til dette innlegget Svart 17.November.2004 Du skal ikke sjekke om du kan få selve båten billigere et annet sted også da? Det er jo ting som tyder på at dette er en båtforretning som retter seg mot "Champagnesegmentet"... Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet2 Svart 17.November.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.November.2004 Båten er faktisk ganske rimelig, kan få den noen tusen billigere hos importør (som også driver salg), men da må jeg streve med båtfrakt fra østlandet til vestlandet og jeg mister nærheten til forhandler (innbiller meg at det kan bety noe om det oppstår problemer). Grunnene til den store prisforskjellen tror jeg ligger i det som er nevnt over (selge ut årets lager) og at båtforhandleren sansynligvis ikke er motorforhandler, men er avhengig av å kjøpe motor fra en annen forhandler. Om det er slik synes jeg det hadde vært rederlig av selger å opplyse dette eller at han ikke regnet seg fortjeneste på salg av motor. tj Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.