Jump to content

Eberspächer D1L, endelig i orden!


FlyingDutchman

Recommended Posts

Heisann!

Har i lengre tid klundret med en Eber D1L som jeg kjøpte brukt på Finn.no. Den har bare poffet og fusket og slått seg av selv etter kort tid,

i tillegg til masse røyk.

Jeg har lest på forumet her til øyet ble stort og vått, men like dårlig virket den. :headbang:

Idag gikk det en f... i meg og røsket ut hele stasen. Tok den med i garasjen og skrudde den i biter.

Kikka inn i brennkammeret og se der; der lå det en stor kullklump og en del avleiringer her og der.

Etter flittig bruk av en skrutrekker ble den skrudd sammen igjen, og spent som en unge koblet jeg til og startet opp...

Dra meg baklengs; den starta med en gang og susa og gikk så fint! :clap: Varmet som bare fy gjorde den også.

Veldig fornøyd nå, og imorra blir den montert i båten igjen! Måtte bare nevne det i tilfelle andre kanskje har samme symptomer :smiley:

Ha en fortsatt fabelaktig kveld, det har jeg :seeya:

 

Mvh Ørjan.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...