GlennIversen Startet 16.Juni.2011 Del på Facebook Startet 16.Juni.2011 Hei Da har jeg klart å miste den ene nøkkelen til min båtmotor, dette er en original OMC nøkkel. Hvor skaffer man seg en ny nøkkel. Sitér dette innlegget Ha en fin dag Link to post
TPeck Svart 16.Juni.2011 Del på Facebook Svart 16.Juni.2011 Hvem som helst kan slipe ny nøkkel til deg men du må så klart ha en reservenøkkel. Bare gå til nærmeste nøkkelsliperi. Hvis ikke kan du jo bytte hele tenningslåsen er ikke så dyrt. Sitér dette innlegget Link to post
Bernt Svart 16.Juni.2011 Del på Facebook Svart 16.Juni.2011 Skriv opp nr som er på siden av nkl hullet og bestill en ny fra en forhandler. Bernt Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 16.Juni.2011 Del på Facebook Svart 16.Juni.2011 Gå til nærmeste låsesmed eller lignende. Har gjort dette mange ganger og fått slipt opp ekstra nøkler både til innenbords og utenbords motorer. Helt uproblematisk. Sitér dette innlegget Link to post
GlennIversen Svart 16.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juni.2011 Takker og bukker for svar, glemte vel kanskje å si at jeg ønsker en tilsvarende synlig lik mtp gummiannordningen på nøkkelen, så jeg tror kanskje jeg følger Bernt sitt råd her, hvis jeg finne nummeret. Sitér dette innlegget Ha en fin dag Link to post
MB Angst Svart 17.Juni.2011 Del på Facebook Svart 17.Juni.2011 hei. eg og har berre ein OMC nøkkel til båten min. såg på Ebay at det var der til 9 dollar orginalnøkkel. Du må berre bestille med nr. Vår nøkkel med svart gummi er frå 1996 og utover. nr blir då 96-75 i mitt tilfelle då det står 75 på nøkkelen. Eg skulle til å bestille, men han sender berre i USA. har du funnet via nøkkelsmed eller lignande? eg får ikkje slipt ny nøkkel med skomakar og slike. Sitér dette innlegget Ja til heilårsbruk av båt 1.7 dti.zip Link to post
Espen C Svart 27.Juni.2011 Del på Facebook Svart 27.Juni.2011 Har du funnet ut hvor du kan bestille? jeg behøver også en reservenøkkel. Sitér dette innlegget Link to post
GlennIversen Svart 27.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juni.2011 (redigert) Tok med nøkkelen til lokale Evinrudeforhandleren og han tok av gummien for å se på nummeret på siden slik som Bernt beskrev, så fikk jeg ny nøkkel på stedet. Kostet 70kr. Redigert 27.Juni.2011 av GlennIversen (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en fin dag Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.