Jump to content

Hvor mye kan jeg selge mine gamle påhengere for, og hvor annonsere


FjordHT

Recommended Posts

Har noen gamle påhengere som ikke egner seg helt til mitt bruk. Ser det ligger mye rart ute til mange forskjellige priser. Ettersom jeg er usikker på om folk faktisk selger gamle motorer for så mye som de annonseres for er jeg ikke sikker på, så prøver derfor å lufte sånn smått hva dere mener de forskjellige motorene mine er verd.

 

Første motor er en Mercury Thunderbolt, starter og går uten problemer, ny impeller. Ca 84 modell. Plast tank og noen bruksmerker. Lang stamme, jeg trenger kort.

 

Motor 2 er en gammel 4hk johnson, med "skyvegass"(ca 1980). Denne er også langstammet, har intern tank. Starter lett og får snart ny impeller.

 

Har også en kortstammet yamaha 5hk fra rundt 1975, venter på coil til denne, tror den da er i god bruksstand(vurderer å beholde denne, men har lyst på noe nyere)

 

Er det etterspørsel av veteraner? har en 6hk evinrude fisherman fra 65-66. Denne starter og går, men alle mekanismer går tregt. Har ikke testet den mer en å ha startet den, skal teste den om litt.

 

Rett og slett så er planen å se om det kan være greit å selge unna 2-3 motorer for så å kunne kjøpe en ny 4takter å ha til jolla/nødmotor. Håper noen kan gi et hint om hva man kan regne med å få for noe slik, og hva som bør velges av finn og autodb, evt annet?

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...