FjordHT Startet 16.Juni.2011 Del på Facebook Startet 16.Juni.2011 Har noen gamle påhengere som ikke egner seg helt til mitt bruk. Ser det ligger mye rart ute til mange forskjellige priser. Ettersom jeg er usikker på om folk faktisk selger gamle motorer for så mye som de annonseres for er jeg ikke sikker på, så prøver derfor å lufte sånn smått hva dere mener de forskjellige motorene mine er verd. Første motor er en Mercury Thunderbolt, starter og går uten problemer, ny impeller. Ca 84 modell. Plast tank og noen bruksmerker. Lang stamme, jeg trenger kort. Motor 2 er en gammel 4hk johnson, med "skyvegass"(ca 1980). Denne er også langstammet, har intern tank. Starter lett og får snart ny impeller. Har også en kortstammet yamaha 5hk fra rundt 1975, venter på coil til denne, tror den da er i god bruksstand(vurderer å beholde denne, men har lyst på noe nyere) Er det etterspørsel av veteraner? har en 6hk evinrude fisherman fra 65-66. Denne starter og går, men alle mekanismer går tregt. Har ikke testet den mer en å ha startet den, skal teste den om litt. Rett og slett så er planen å se om det kan være greit å selge unna 2-3 motorer for så å kunne kjøpe en ny 4takter å ha til jolla/nødmotor. Håper noen kan gi et hint om hva man kan regne med å få for noe slik, og hva som bør velges av finn og autodb, evt annet? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.