Jump to content

Forslag til badetrapp/stige, vanlige typer går ikke....


Verrie

Recommended Posts

Jeg har pr i dag ikke badetrapp/stige til badeplattform, noe jeg må gjøre noe med snarest mulig.

 

Dessverre har jeg ikke mulighet for å montere den mest vanlige typen til å henge under badeplattform, trekke ut og felle ned. Dette pga vanskelige monteringsmuligheter under eksisterende.

 

Mitt krav/ønske, er at stigen skal være enkel og vippe ned i vann når man ligger i vannet, av sikkerhetshensyn.

 

Noen som har oversikt over hvilke typer som finnes å få kjøpt på markedet, og helst bilder av forskjellige typer?

Link to post
Share on other sites

Jeg er usikker på om ikke badetrapp/redningstige på hekken er falsk sikkerhet.

 

Som badetrapp er det ok, men i litt bølger i Nordsjøen vipper hekken så mye opp og ned at du risikerer at hekken, eller badetrappen, skader deg eller slår deg i svime.

 

I sjø har jeg antatt at vi skal legge bi på vindsiden av MOB, kutte rekkevaieren(vi har et taustykke ved innfestingen) og at le side av båten brukes til å dra MOB ombord.

 

Har heldigvis ikke prøvd det. Men er det noen med erfaring som kan veilede oss her?

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...