Verrie Startet 17.Juni.2011 Del på Facebook Startet 17.Juni.2011 Jeg har pr i dag ikke badetrapp/stige til badeplattform, noe jeg må gjøre noe med snarest mulig. Dessverre har jeg ikke mulighet for å montere den mest vanlige typen til å henge under badeplattform, trekke ut og felle ned. Dette pga vanskelige monteringsmuligheter under eksisterende. Mitt krav/ønske, er at stigen skal være enkel og vippe ned i vann når man ligger i vannet, av sikkerhetshensyn. Noen som har oversikt over hvilke typer som finnes å få kjøpt på markedet, og helst bilder av forskjellige typer? Sitér dette innlegget Link to post
Kalle74 Svart 17.Juni.2011 Del på Facebook Svart 17.Juni.2011 Hvordan båt har du? Et bilde ville hjelpe for og komme med forslag. Maritim, Seatronic og Watski har jo diverse typer. Sitér dette innlegget Kan ingenting om noe, litt om mye og mye om litt. Link to post
Med vind Svart 17.Juni.2011 Del på Facebook Svart 17.Juni.2011 Jeg er usikker på om ikke badetrapp/redningstige på hekken er falsk sikkerhet. Som badetrapp er det ok, men i litt bølger i Nordsjøen vipper hekken så mye opp og ned at du risikerer at hekken, eller badetrappen, skader deg eller slår deg i svime. I sjø har jeg antatt at vi skal legge bi på vindsiden av MOB, kutte rekkevaieren(vi har et taustykke ved innfestingen) og at le side av båten brukes til å dra MOB ombord. Har heldigvis ikke prøvd det. Men er det noen med erfaring som kan veilede oss her? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.