snurresprett Startet 17.Juni.2011 Del på Facebook Startet 17.Juni.2011 Som jeg nevnte i en tråd tidligere så har jeg kikket litt på Herwa 16 family, men siden den er halvplanende så vet jeg ikke sikkert.. ønsker meg gjerne en båt på 17-18fot som funker som dagsturbåt, men samtidig kan dra en på vannski og til nød overnattes i. Båtene jeg har kikket på er: Herwa 16 Family med 60Hk mariner Mørebas 17 med 70hk Vestfjord 17 med 50-60hk på hekken.. Men hva synes dere? eller har dere andre alternativ? Synes vestfjorden er en pen båt! Mørebasen er vel mest praktisk, men er redd for og finne en som veier noen hundre kilo for mye siden den har rekt vann i bunnen.. Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 17.Juni.2011 Del på Facebook Svart 17.Juni.2011 Vist du ikke skriver feil så står det 30 tusen ? og skal du da ha en båt på rundt 18 fot så får du vel ikke mye båt vil jeg tro, så lenge du skal ha en med så stor motor at den planer og kan dra vannski så hadde jeg nok lagt litt mer penger i det. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.