beauty of aqua Startet 19.Juni.2011 Del på Facebook Startet 19.Juni.2011 (redigert) Etter rehabilitering av motorrom,er tiden nå inne for montering. Må innrømme at ting går litt i surr for meg. Ifølge et koblingsskjema jeg har fått tak i i forbindelse med utskifting av instrumenter så ser jeg at det kun er en minus og en pluss til startmotor,men det ligger to stykk minus som jeg er nesten sikker på at gikk inn på startmotor. Liker ikke kun og være nesten sikker. Noen som kan tenke seg grunnen til to minuskabler inn på startmotor? Redigert 19.Juni.2011 av beauty of aqua (see edit history) Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
spjærøy26 Svart 19.Juni.2011 Del på Facebook Svart 19.Juni.2011 en startmotor peier ikke og ha minus, den får minus fra stell på motor. men ofte er der 2 plusskabler, en til batteri og en der går til generator. og såklart en liten pluss til innslag (startsignal) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.