apeal332 Startet 20.Juni.2011 Del på Facebook Startet 20.Juni.2011 Hej! Jag har en BMC 1500 och funderar på att byta till en elektrik fode/matarpump stället för den manuella. Har pratat med en som var mycket nöjd efter byte till elektrisk (pump från biltema-volvo penta motor). Finns det någon som har erfaring av detta ?. Är det något speciellt man måste tänka på ? Kan man välja vilken som helst ? Tänker på kapacitet och hållbarhet/ tillförlitlighet. Med vänliga hälsningar Torleif Granlund Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 20.Juni.2011 Del på Facebook Svart 20.Juni.2011 (redigert) Jeg har hatt Biltema pumpe på min i fire år nå. Fungerer meget bra, og luftingen har blitt en lek! (Min motor en dog en Ford da, men det burde vel være det samme). Redigert 20.Juni.2011 av index (see edit history) Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
apeal332 Svart 20.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juni.2011 Tack för information! Intressant att det har fungerat i fire år. Hälsningar Torleif Sitér dette innlegget Link to post
Støylegut Svart 7.Juli.2011 Del på Facebook Svart 7.Juli.2011 Det fungerer heilt flott! Men det kan vere lurt å kjøpe rett type: viss du monterer pumpa før grovfilter, bør du ha ei trykkpumpe, viss du monterer etter filter, bør du ha ei sugepumpe. Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 7.Juli.2011 Del på Facebook Svart 7.Juli.2011 har selv brukt denne uten problemer. http://www.biltema.no/no/Bil---Mc/Motor/Drivstoffsystem/Elektrisk-drivstoffpumpe/ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.