suzumer 290 Startet 20.Juni.2011 Del på Facebook Startet 20.Juni.2011 hei jeg har lenge tenkt på å kjøpe vannski eller lignende, men her i fjord så jeg noe som het wakeskis. blanding bellom vannski og wakeboar. som i tittel er de lett å stå på for en nybegynner? her er link til wakeskis ene http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=146114492 Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth Svart 20.Juni.2011 Del på Facebook Svart 20.Juni.2011 (redigert) Er vel bare en måte å finne det ut på Har lurt på de der jeg også. Tror ikke det er så komplisert. Vanlige vannski er ganske greit når du knekker koden med å komme opp. Og etter det må du huske å rette deg opp i ryggen og holde hendene inn til kroppen og ned mot hoftene. Jeg syns du skal prøve de. Lette å stue bort er de også! PS: Husk rapport når du har testa Redigert 20.Juni.2011 av Kenneth (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
suzumer 290 Svart 20.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juni.2011 ja det er bare og prøve, men er ikke sikkert at jeg kjøper med det samme. jeg for se ;) Sitér dette innlegget Link to post
Double Weber Svart 20.Juni.2011 Del på Facebook Svart 20.Juni.2011 De der så morsomme ut Sitér dette innlegget Lykkelig Dracoeier ^_^ Link to post
Kenneth Svart 20.Juni.2011 Del på Facebook Svart 20.Juni.2011 Ligger noen filmer på youtube mener jeg... Sitér dette innlegget Link to post
Double Weber Svart 20.Juni.2011 Del på Facebook Svart 20.Juni.2011 Linker hadde vært bra. så slipper jeg å lete Sitér dette innlegget Lykkelig Dracoeier ^_^ Link to post
Kenneth Svart 20.Juni.2011 Del på Facebook Svart 20.Juni.2011 Sorry.. Nest øverste her er samme type iallfall Sitér dette innlegget Link to post
bukt Svart 21.Juni.2011 Del på Facebook Svart 21.Juni.2011 Hei kjørte mye med nogenlunde like ski på 80 mtallet pilz mener jeg de het . lekende lett å komme opp da de er brede, gøy å snurre rundt og kjøre baklengs osv. en fordel å kaste den ene skien raskt og kjøre på en ski da det er lettere å ha kontroll i større fart. Disse skiene jeg kjørte på og sikkert di du ser på har ikke finne så headde en tendens til å slippe grepet i kraftig yttersving... Sitér dette innlegget Link to post
suzumer 290 Svart 5.August.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.August.2011 Hei. Da har jeg kjøpt meg wakeskis. De var på tilbud til 899. Siden clasohlsson bytter båt/bil tema på en del av butikken om våren og høsten. Men det gjenstår kun å prøve de på sjøen, men er ikke akkurat det rette været her i bergen nå for å stå på vannski. De wakeskisene her har 4 finner på hver ski. 2 forran og 2 bak.... Sitér dette innlegget Link to post
suzumer 290 Svart 16.August.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.August.2011 Hei. Forige torsdag var jeg ute og prøvde wakeskiene. Både jeg og kameraten min kom opp på første forsøk, selv om vi aldri har stått på vannski før. fikk ikke begynt å prøve å hoppe med de siden vi hadde litt dorlig tid og jeg har lyst til å bli "litt" bedre på flatt vann først. De var verdt de 899 jeg betalte for de. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.