Frøken Fryd Startet 21.Juni.2011 Del på Facebook Startet 21.Juni.2011 Hvor drar båtfolket denne torsdagen? Eventuellt er det bålbrenning i helgen noe sted? Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 21.Juni.2011 Del på Facebook Svart 21.Juni.2011 Hva med Laksevåg? Vi siger gjerne inn der og opplever folke- og båtlivet, etter litt grilling på en holme ved Askøy eller noe sånt. Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
torbi Svart 21.Juni.2011 Del på Facebook Svart 21.Juni.2011 Eg kommer til laksevåg og ser på bålet som vanlig, min tradisjon. Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
Christel III Svart 22.Juni.2011 Del på Facebook Svart 22.Juni.2011 Blir nok bål i hagen på oss i år. Alternativt et bål på kaien hos Bjordal & Madsen Sitér dette innlegget MvhSimon Link to post
Lars O Svart 22.Juni.2011 Del på Facebook Svart 22.Juni.2011 Blir sittende i båten uten å ta den ut av båsen. Ligger rett ved bålet på Laksevåg (Røde Kors bryggen) Lars O Sitér dette innlegget Link to post
cheetah Svart 22.Juni.2011 Del på Facebook Svart 22.Juni.2011 Her blir det vel senholmen i arna. Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 23.Juni.2011 Del på Facebook Svart 23.Juni.2011 Vi tok turen til Geitanger, hadde havnen for oss selv. Så til Laksevåg for å se på tønnebålet. OK kveld, det. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Frøken Fryd Svart 24.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juni.2011 Ble Håøy på oss, fikk også øyen alene og tok like godt en overnatting. Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 24.Juni.2011 Del på Facebook Svart 24.Juni.2011 Jeg syns det var generelt lite båter ute denne gangen, i mine øyne pleier det å være flere, også i dårlig vær- Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Frøken Fryd Svart 24.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juni.2011 Det har nok litt sammenheng med at helgen ikke var begynt, det er mange som drar på tur sammen denne helgen og feirer "Sankt Hans" Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 24.Juni.2011 Del på Facebook Svart 24.Juni.2011 Ja, det er blitt et dovent båtfolk ... i gamle dager var det alltid "på dagen" som var poenget. Jeg har noen artige bilder fra 70-tallet som viser hvordan vi agerte den gang ... rødrutet skjorte og Shetland 570 med Yamaha 55. Det var tider, det! Men pølsene smakte helt jævlig. Det husker jeg fremdeles. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.