Pettern1972 Startet 21.Juni.2011 Link til dette innlegget Startet 21.Juni.2011 Vurdere å kjøpe en Joda Tour 24 i fra 1980, med Volvo Penta 24 hk dieselmotor. Motor er nyoverhalt, ny dynamo, ny kalesje og nytt trekk på puter, Følger med masse utstyr som kompass, ekkolodd, plotter, flatskjerm-tv,vhf, masse tauverk,dregg,og dreggvinsj. Prisantydning på 50 k synes jeg å virke som en grei pris. Noen som har synspunkter på dette eller kan dele litt erfaringer om hva en bør titte etter av svakheter på denne typen båt, hva som er båtens sterke og svake sider etc. All info mottas med stor takk.... Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
margarus Svart 21.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2011 virker som en ok pris det ja :) er selv spent på erfaringer da min sjømann22 må byttes ut senere med ligende båt da nidelv 24 \ joda \ sollux eller lignende. har sansen for joda da:) Sitér dette innlegget Link to post
Leo14 Svart 21.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2011 Jeg hadde en joda 24 for noen år siden, og ferierte mye sammen med en sollux 24 med akterkabin. Sistnevnte hadde adskillig bedre plass. Største grunnen til at vi solgte jodaen etterhvert, var at det ikke var ståhøyde med mine 185 cm noen steder i båten. Sitér dette innlegget Link to post
Pettern1972 Svart 21.Juni.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2011 takker for inspill, det står vel strengt talt mellom denne og Marex 24. Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
margarus Svart 21.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2011 liker også sollux 24 men er redd det blir ikke den samme uteplassen når du er vant med bue benker eller langsgående benker bak? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.