Møkkalasset Startet 21.Juni.2011 Del på Facebook Startet 21.Juni.2011 De har ny hjememside under oppseiling og er på FB. Dette som almennopplysning for de som ikke kjenner til dette landemerket utenfor Kilsund/Tvedestrandsfjorden. Og et lite spark til de som hadde "møkkete" tanker om "nicket" mitt. (Jmfr kommentarer på chat. ) Ytre Møkkalassets venner eller Hjemmesiden Sitér dette innlegget Link to post
finnmarken Svart 21.Juni.2011 Del på Facebook Svart 21.Juni.2011 Slapp av, vi har da sett Ytre Møkkalasset fyr. Et skikkelig landemerke det Sitér dette innlegget Link to post
Kaldfisk Svart 21.Juni.2011 Del på Facebook Svart 21.Juni.2011 Og i godt selskap også, de finnes alle på kystverkets publikasjon: Møkkalassa (Fredrikstad) Møkkalassa (Hvaler) Møkkalassa (Frogn) Møkkalassene (Bærum) Møkkalasset (Arendal) Møkkalasset (Tingvoll) Møkkalasset (Bodø) Møkkalassodden (Fredrikstad) Møkalasset (Fjell) Møkalasset (Askvoll) Sitér dette innlegget Mvh Kaldfisk Link to post
Møkkalasset Svart 21.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Juni.2011 Og i godt selskap også, de finnes alle på kystverkets publikasjon. Da lærte jeg også noe idag. Takk! Sitér dette innlegget Link to post
dieselfan Svart 21.Juni.2011 Del på Facebook Svart 21.Juni.2011 ...har alllldrig hørt at noen har snakka shit om nicket ditt... så mange timer som jeg har i lyshuset så skulle jeg bare ønske at jeg kom på det først... Sitér dette innlegget Link to post
Møkkalasset Svart 21.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Juni.2011 ... så mange timer som jeg har i lyshuset så skulle jeg bare ønske at jeg kom på det først... He He. Var meget overraska da det var ledig. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.