Jump to content

skibsplast 15ht forsterke speilet

kverna

Recommended Posts

:cheers_wine: Hei! og velkommen som BP medlem, her inne finns det masse ekspertise på det du etterspør, det er og fleire trådar om dette. Om du skriv "prosjekt skibsplast" i søkefeltet oppe til styrbord på sida her, vil du finne fleire trådar og prosjekt om akkurat båten din. :thumbsup:

Hadde ein Skibsplast 15 HT sjølv tidleg på 80 talet, eg hadde 85hk Yamaha på, og det gjekk veldig bra. I den tids hastighetsmåling med trykkmålar gjorde den 45kn med ein 21" stålpropell. Hadde ein 17" propell som eg drog vannski med. :thumbsup:

Båten har orginalt ein veldig god konstruksjon i akterspeilet som toler mykje juling, men det er ein gamal båt så det er nok veeldig lurt å sjekke plast og treverk for delaminering og rote. Iallefall ved montering av ein så stor motor. Er vel orginalt godkjend for 65hk om eg ikkje hugsar feil.

Lykke til med prosjektet ditt. :sailing::flag_bp::cheers_wine:

Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS

Diagnose: Erklært kronisk båtintressert.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...