kverna Startet 21.Juni.2011 Del på Facebook Startet 21.Juni.2011 har en 1978 mod skibsplast 15 ht med samme år mercury 50 hk lurer på om dere har noen smarte måter å forsterke spelet.. eller om jeg må det i heletatt. Har ikke valgt motor, men tipper mellom 70 og 90 hester Sitér dette innlegget Link to post
M/B Nordheim Svart 21.Juni.2011 Del på Facebook Svart 21.Juni.2011 Hei! og velkommen som BP medlem, her inne finns det masse ekspertise på det du etterspør, det er og fleire trådar om dette. Om du skriv "prosjekt skibsplast" i søkefeltet oppe til styrbord på sida her, vil du finne fleire trådar og prosjekt om akkurat båten din. Hadde ein Skibsplast 15 HT sjølv tidleg på 80 talet, eg hadde 85hk Yamaha på, og det gjekk veldig bra. I den tids hastighetsmåling med trykkmålar gjorde den 45kn med ein 21" stålpropell. Hadde ein 17" propell som eg drog vannski med. Båten har orginalt ein veldig god konstruksjon i akterspeilet som toler mykje juling, men det er ein gamal båt så det er nok veeldig lurt å sjekke plast og treverk for delaminering og rote. Iallefall ved montering av ein så stor motor. Er vel orginalt godkjend for 65hk om eg ikkje hugsar feil. Lykke til med prosjektet ditt. Sitér dette innlegget Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS Diagnose: Erklært kronisk båtintressert. Link to post
kverna Svart 22.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Juni.2011 takk for svar! :) båten er tilnermet strøken så råte er ikke et problem :D vet at den er godkjent for 65, men det er så få til salgs -__- Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.