Jump to content

kjøpt meg en shakespeare, oppdaget sprekker i akterspeilet


santho96

Recommended Posts

Det der er ikke bare sprekker, men det mangler jo biter. Akterspeilet er jo vrak på den der. ser ut som om den har vært forsøkt reparert tidligere uten hell.

 

Der må du enten dele båten for og komme til og bytte akterspeilet eller du må i det minste kutte ut brønnen og bytte akterspeilet den veien.

 

Det har nok vært gjort en dårlig jobb når båten ble bygd eller så er båten misshandlet for og bli sånn. Har du gått over skroget ellers og sett at det ikke er delaminert mere? Sprekker i stivere i bunnen osv?

 

Jeg hadde levert båten og krevd pengene tilbake om du har gitt noe for den.

Livet er for kort for sightsing.

Link to post
Share on other sites

Jeg ville ikke tatt sjangsen på å gjemme skaden på den måten. Kan skrive under på at det er ekkelt når akterspeilet faller av, for da er det sjelden at båten flyter særlig lenge etterpå. Om du bolter metal over sprekken så ser du ikke hva som skjer under og det kan være dumt.

 

Med den store skaden her så er det eneste riktige og bygge opp akterspeilet på nytt, men faren er jo at resten av båten er i samme tilstand og da hjelper det lite med et stivt akterspeil.

Livet er for kort for sightsing.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...