Jump to content

Vurdering av båt pris treng hjelp.


Nico95

Recommended Posts

Hei hei :)

 

Eg lurer på å kjøpa ein båt rundt her eg bur. Det er ein bayliner capri 1984 model som er 5.94m. Motoren som står i båten er ein volvo b20 eller b23. Orginalt er det ein bowrider, men det er plastra igjen over der så det er berre ein kalesje. Båten er ikkje rein og ser ikkje ut sånn som den ligger, veldig grodd og. Ein treng og å bytta dynamo på den. Alt tre-verk er bytta ut og plastra i stede for.

 

Eg treng hjelp til å finna ut kor mykje båten er verdt, fordi eigar vil ha mykje meir for den en det eg meinar den er verdt.

Link to post
Share on other sites

ham som har grisen bestemmer jo prisen

Prisen bestemmer du som kjøper, ikke selger. Men, skal en vurdere tilstand på et produkt så må det som et minimum legges ut noe bilder. Hvis ikke blir det vanskelig. KNBF har en besiktigelsesordning som kan anbefales, ta en kikk på den. De har også en ordning med takstmenn spredt rundt over landet.

Link to post
Share on other sites

Prisen bestemmer du som kjøper, ikke selger.

??? hvis jeg skal selge noe bestemmer jeg vel prisen? hvis den ikke blir solgt har jeg prissatt for høyt og må vurdere prisen min..

men kjekt om kjøper kan bestemme prisen.. da blir det mange billige båter og biler..

 

men kjekt og se bilder

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...