RIB1 Startet 24.Juni.2011 Del på Facebook Startet 24.Juni.2011 Om jeg kjøper en båt som er selbygget hjemme, og den er bygget i en form som en båt produsent bruker, må jeg forholde meg til den tekniske informasjonen om maks vekt, sitte plasser og størrelse på motor som den som er direkte produsert av produsent. Eller er det bare å bruke sunnfornuft når man skal lesse vekt i båten og sette på motor så den ikke blir for stor? Håper at det er noen her inne som kan gi et svar på dette Sitér dette innlegget Link to post
håpløs Svart 24.Juni.2011 Del på Facebook Svart 24.Juni.2011 Eeehhh... Hm. Ring til de som eier retighetene til båtmodellen. De svarer nok velvillig. Sitér dette innlegget Livet er for kort for sightsing. Link to post
RIB1 Svart 24.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juni.2011 Men hva om båtprodusenten har lagt ned/ gått konkurs eller ikke eksisterer lengere? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 24.Juni.2011 Del på Facebook Svart 24.Juni.2011 med et selvbygg der man ikke vet noe om hva byggeren har funnet på av kreative løsninger for å spare tid og penger, så ville jeg iallefall ikke gått ut over det som opprinnelig produsent anbefaler :) Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.