Jump to content

Wire brakett til Yamaha påhengsmotor- Hvordan feste dette?


Espretty

Recommended Posts

Hei,

 

fikk med 2 braketter/fester inn til en motor jeg har kjøpt som jeg mener er til wire gass og gear som jeg ikke finner ut hvor de skal skruest på.

Noen som kan forklare hvor de skal festest eller har et bilde som forklarer?

 

 

 

wire_feste.jpg

Redigert av Espretty (see edit history)

If you're dating a sailor raise your hand,If you're not, raise your standards.

 

*Hurricane 470

*Hasle Expedition

Link to post
Share on other sites

hvilken motor?

 

kommer gir/gasskablene inn til motoren gjennom en "gummikloss"? I så fall skal "gaffelen" til høyre tres over slik at kablene holdes fast

 

dippedutten til venstre kjenner jeg ikke igjen

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Link to post
Share on other sites

Takk for svar. Stemmer at den skal igjennom en gummikloss. Da er vell gaffelen til å holde de sammen ja, men da ligger kablene løst i gaffelen?

 

Motoren er en Yamaha 70hk 2takter 98mod.

If you're dating a sailor raise your hand,If you're not, raise your standards.

 

*Hurricane 470

*Hasle Expedition

Link to post
Share on other sites

kablene tres i klossen , deretter gaffelen ned over kablene slik at de ikke kan bevege seg frem og tilbake, så plata 17 på toppen , med et hakk som holder gaffelen på plass

 

0008.png

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...