Jump to content

Hvor kan jeg få tak i deler til vp 100 drev?


volvo_penta_

Recommended Posts

Er spesielt ute etter opplagring for styrestag som går gjennom hekken, (sort plastring). Noen som har tips til hvem som kan ha? Det er kanskje bare å gi opp å få tak i nytt dette lenger nå.

 

Finnes det event. andre drev som passer på samme transomplate, eller må denne byttes?

Link to post
Share on other sites

Skal ikke gi opp, men begynner jo å bli veldig gammelt detta nå, drevia hadde ikke de heller. Har ikke spurt på vp men kan prøve der også.

 

Alternativt får jeg fjerne hele plastringen i hekken og sette inn en sværisk stål lager isedenfor.

 

Noen som har noen inspill om hvor omfattende det blir å skifte til et nyere drev? (270?)

Link to post
Share on other sites

Har 2 eller 3 100 drev liggande, om du er interesert så kan du sende meg ein IM, meiner den delen du etterspør er i orden på 2 av dreva iallefall.

 

Det er heller ikkje noko problem å sette inn 270/280/290 drev, det er bare å utvide holet. :flag_bp:

 

:sailing:

Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS

Diagnose: Erklært kronisk båtintressert.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...