Jump to content

Legge balja i Drammen ?


dennrick

Recommended Posts

Hei,

 

Vet noen her hvordan det fungerer med å legge båten i Drammen? Bor selv i Drammen, så jeg burde kanskje ha visst svaret på dette. Men etter en rivende byutvikling ser jeg jo hundrevis av meter med muligheter for å fortøye. Er det gratis ?

 

Hva med å forlate båten midt i en by? Risiko for herverk som gjør at dersom jeg velger å hente båten hit i ferien bør velge å sove i båten?

 

Hilsen dennrick

Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 SportBavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK  | Bavaria 42 Vision

Link to post
Share on other sites

hallo jeg har båt plass på holmen .Har ikke hørt at det har vært mye hæreværk på de som har ligget der .Men jeeg vet den enbe båten som ligger der ble løsnet for ca en måned siden så bind fast tauet på båten så det ikke bare er og knytte opp på brygga :sailing:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...