skorpo Startet 26.Juni.2011 Del på Facebook Startet 26.Juni.2011 Under arbeid med skifte av eksosslange, oppdaga eg at det hang to lause ledningar frå ein kontakt under eksospotta. Eg kopla i desse ledningane, med det resultatet at det starta ein lydalarm så snart motoren starta. Er det riktig at denne kontakten er til ein brytar som gir melding om eksostemperaturen blir for høg? Sidan eksostemperaturen ikkje kan vere for høg med kald motor, går eg ut frå at brytaren er øydelagt (og at det var derfor han var utkopla :( ) Er slike brytarar standard hyllevare og lette å skifte? - som dokker forstår, er eg ingen motormann, men eg har lært meg at dess meir eg forstår og kan fikse av båtmotoren, dess sterkare står eg den dagen eg ligg på sjøen med motortrøbbel og berre har meg sjølv å stole på. Sitér dette innlegget Link to post
mateco Svart 26.Juni.2011 Del på Facebook Svart 26.Juni.2011 skorpo skrev On 26.6.2011 at 15.37: Eg kopla i desse ledningane, med det resultatet at det starta ein lydalarm så snart motoren starta. Er det riktig at denne kontakten er til ein brytar som gir melding om eksostemperaturen blir for høg? Sidan eksostemperaturen ikkje kan vere for høg med kald motor, går eg ut frå at brytaren er øydelagt (og at det var derfor han var utkopla :( ) Er slike brytarar standard hyllevare og lette å skifte? Som du skriver så er det antagelig en termostatgiver som gir alarm om du, av en eller annen grunn, mister sjøvannskjølingen! Du kan sjekke opp hos Biltema om de har en termostatgiver for kjølevifte som passer? Disse termostatgiverne slutter, og gir således alarm, ved ca 92-95 grader C. Bjørn Sitér dette innlegget Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
skorpo Svart 26.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Juni.2011 Det så latterleg enkelt ut! Berre å skru ut følaren og sette i ein ny? Tusen takk for tipset! Sitér dette innlegget Link to post
håpløs Svart 26.Juni.2011 Del på Facebook Svart 26.Juni.2011 Noen yanmar er vel levert med eksos gass temperatur alarm. Om det er denne så kobler vel den til alarmen ved ca 750*C eller mere, se om den står inn i tørr eksos eller i våt. Eller se bare på fargekoden på ledningene og se i tegningene for motoren. Kjøp i tilfelle original sensor da karakterestikkken til uoriginale ikke nødvendig vis er like. Sitér dette innlegget Livet er for kort for sightsing. Link to post
skorpo Svart 26.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Juni.2011 håpløs skrev On 26.6.2011 at 16.02: se om den står inn i tørr eksos eller i våt Det går sjøvatn og eksos gjennom eksosslangen, så han står vel i våt eksos. Men eg skal leite fram ringpermen og sjå kva eg finn. Sitér dette innlegget Link to post
skorpo Svart 26.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Juni.2011 (redigert) I handboka for båten står det ikkje anna enn "Giver eksostemperatur". Handboka for motoren ligg i båten, så der har eg ikkje kikka. Men denne givaren er vel strengt tatt ein del av eksossystemet, ikkje av sjølve motoren (4JH3-DTHE). Så kva som er original sensor er ikkje godt å seie..... Redigert 26.Juni.2011 av skorpo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Chiefengineer Svart 27.Juni.2011 Del på Facebook Svart 27.Juni.2011 skorpo skrev On 26.6.2011 at 16.31: I handboka for båten står det ikkje anna enn "Giver eksostemperatur". Handboka for motoren ligg i båten, så der har eg ikkje kikka. Men denne givaren er vel strengt tatt ein del av eksossystemet, ikkje av sjølve motoren (4JH3-DTHE). Så kva som er original sensor er ikkje godt å seie..... Denne sensoren røk på min 6LYA-STP 340 hk. Trodde først det var den som står på selve motoren som gav alarm (fv-siden) men den analoge temp-indikeringen var helt grei. En nærmere sjekk viste at det var sensoren i eksossystemet som hadde tatt kveld. Gir lyd/lysindikering i panelet. Mener den lå på ca. 1200 kr. Uhyre enkel sak å bytte og lagervare hos litt større Yanmarforhandlere. Sitér dette innlegget Link to post
skorpo Svart 27.Juni.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juni.2011 Takk! Skal innom ein yanmarforhandlar til veka, kjøper vel ein då. Det renn vel litt vatn ut at potta når eg skrur ut brytaren, men neppe meir enn det som rømmest i ein liten bolle? Sitér dette innlegget Link to post
Chiefengineer Svart 27.Juni.2011 Del på Facebook Svart 27.Juni.2011 Nei det kom ikke noe vann ut hos meg. Men det kan jo være greit å være forberedt på en skvett uansett. Sitér dette innlegget Link to post
Nemo Svart 27.Juni.2011 Del på Facebook Svart 27.Juni.2011 Vanligvis står temperaturen stempla på givaren. Sitér dette innlegget Link to post
skorpo Svart 13.Juli.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juli.2011 (redigert) Skifte av givar var enklare enn å skifte tennplugg. Hos Yanmarforhandlaren kosta givaren kr 496 - så kom kanskje mva i tillegg, hugsar ikkje akkurat. Redigert 13.Juli.2011 av skorpo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.