Jump to content

Alarm frå eksospotta (yanmar 125 hk)

skorpo

Recommended Posts

Under arbeid med skifte av eksosslange, oppdaga eg at det hang to lause ledningar frå ein kontakt under eksospotta.

Eg kopla i desse ledningane, med det resultatet at det starta ein lydalarm så snart motoren starta.

Er det riktig at denne kontakten er til ein brytar som gir melding om eksostemperaturen blir for høg? Sidan eksostemperaturen ikkje kan vere for høg med kald motor, går eg ut frå at brytaren er øydelagt (og at det var derfor han var utkopla :( )

Er slike brytarar standard hyllevare og lette å skifte?

- som dokker forstår, er eg ingen motormann, men eg har lært meg at dess meir eg forstår og kan fikse av båtmotoren, dess sterkare står eg den dagen eg ligg på sjøen med motortrøbbel og berre har meg sjølv å stole på.

skorpo skrev On 26.6.2011 at 15.37:

Eg kopla i desse ledningane, med det resultatet at det starta ein lydalarm så snart motoren starta.

Er det riktig at denne kontakten er til ein brytar som gir melding om eksostemperaturen blir for høg? Sidan eksostemperaturen ikkje kan vere for høg med kald motor, går eg ut frå at brytaren er øydelagt (og at det var derfor han var utkopla :( )

Er slike brytarar standard hyllevare og lette å skifte?

Som du skriver så er det antagelig en termostatgiver som gir alarm om du, av en eller annen grunn, mister sjøvannskjølingen!

Du kan sjekke opp hos Biltema om de har en termostatgiver for kjølevifte som passer? Disse termostatgiverne slutter, og gir således alarm, ved ca 92-95 grader C.

:sailing:

Bjørn

Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !!

Noen yanmar er vel levert med eksos gass temperatur alarm. Om det er denne så kobler vel den til alarmen ved ca 750*C eller mere, se om den står inn i tørr eksos eller i våt. Eller se bare på fargekoden på ledningene og se i tegningene for motoren.

Kjøp i tilfelle original sensor da karakterestikkken til uoriginale ikke nødvendig vis er like.

Livet er for kort for sightsing.

skorpo skrev On 26.6.2011 at 16.31:

I handboka for båten står det ikkje anna enn "Giver eksostemperatur". Handboka for motoren ligg i båten, så der har eg ikkje kikka. Men denne givaren er vel strengt tatt ein del av eksossystemet, ikkje av sjølve motoren (4JH3-DTHE). Så kva som er original sensor er ikkje godt å seie.....

Denne sensoren røk på min 6LYA-STP 340 hk. Trodde først det var den som står på selve motoren som gav alarm (fv-siden) men den analoge temp-indikeringen var helt grei. En nærmere sjekk viste at det var sensoren i eksossystemet som hadde tatt kveld. Gir lyd/lysindikering i panelet. Mener den lå på ca. 1200 kr. Uhyre enkel sak å bytte og lagervare hos litt større Yanmarforhandlere.

• 3 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...