Formula Startet 26.Juni.2011 Del på Facebook Startet 26.Juni.2011 Jeg har byttet forgasser på vår nye Mercury 15hk 4-takt og nå fått 20hk på denne. Det gjorde enorm forskjell på båten. Jeg bør bytte propell for å få litt høyere hastighet siden jeg nå når turtallssperra på motoren ved 3/4 gasspådrag. Propellen jeg har nå er merket 9p og er 9" i diameter og har 9" stigning. Båten jeg har motoren på er en retativt tung 12', Sunspeed (ca 160kg) Hvilken dimensjon bør jeg velge på propellen? Sitér dette innlegget Link to post
overoe Svart 29.September.2011 Del på Facebook Svart 29.September.2011 Hei fant du ut av det med propell? lurer også på hva forgasser og eventuelt propell kostet til den? Vurderer kjøp av en ribb med 15 hk på men ønsker i utgangspunktet 20 hk så hvis det å bytte gasser og propell kan være løsningen så er jeg intresert i kostnad her. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.