Jump to content

Hvor kan jeg få tak i et MR/alpha transom så fort som mulig?


tomzern

Recommended Posts

Fant akkurat ut at delene jeg hadde kjøpt ikke passet på båten min allikevel, så jeg trenger et MR/alpha 1 transom som passer båten min. :headbang: :headbang: Problemet er rett og slett at det jeg hadde kjøpt brukt, er for gammel årgang. Det jeg kjøpte har korkpakning og annen avstand mellom skruehullene som går gjennom akterspeilet, enn det som stod på båten fra før.

 

Har noen tips om hvor jeg kan få tak i dette så fort som mulig, helst i GÅR? :confused:

 

Mvh Tomzern

Link to post
Share on other sites

Vet ikke om dette er rette typen for deg.

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=29239298

Takk, men det er desverre ikke riktig type. Gikk grundig gjennom finn før jeg la inn post her :yesnod:

 

Står sikkert noe på finn...Viktig å si det er alpha one gen 1 da :thumbsup:

Har vært gjennom rubbel og bit på finn. Ringte på den ENE jeg fant som var aktuell, men det var solgt :rolleyes: Er gen 1 ja:)

 

hei usikker men tror jeg har en alpha/mr transom liggende brukt på en 4 syl 140hp mercruiser 1982 mod tror jeg . er det intressant kan jeg tråle lageret...

 

de er like utvendig på 4 syl og v8

 

Jeg vil GJERNE at du tråler lageret ditt så fort som mulig :thumbsup::yesnod: :yesnod: Det hadde vært strålende! Skal brukes med en 120hp mercruiser;)

Link to post
Share on other sites

 

Siste annonsen der har jeg ringt på, og det var solgt. Den første annonsen har jeg ikke prøvd meg på enda fordi jeg ville se om jeg fant noe som var litt nærmere først, siden jeg vil ha det så fort som mulig, helst i morgen :rolleyes: Men har den i bakhånd:) Får se hva bukt her greier å hoste opp også:)

 

Mvh Tomzern

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...