Lasse_N Posted November 21, 2004 Share Posted November 21, 2004 Teoretisk spørsmål: SKREKKSENARIOET MITT: Om min, eller en annens båt begynner å brenne ved f.eks. en bensinfylling på en marina, slik at min båt brenner opp (og andres), og går ned. Hva sier forsikringen til dette? Jeg har brann/tyveriforsikring. Quote Link to post
ok67 Posted November 21, 2004 Share Posted November 21, 2004 Om du har brannforsikring og båten begynner å brenne så er vel saken grei? ikke???? .. ?? Quote Link to post
John_Kr Posted November 21, 2004 Share Posted November 21, 2004 Teoretisk spørsmål: SKREKKSENARIOET MITT: Om min, eller en annens båt begynner å brenne ved f.eks. en bensinfylling på en marina, slik at min båt brenner opp (og andres), og går ned. Hva sier forsikringen til dette? Jeg har brann/tyveriforsikring. Ja det er jo derfor vi har brannforsikring.... Quote Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Recommended Posts