Lasse_N Startet 21.November.2004 Link til dette innlegget Startet 21.November.2004 Teoretisk spørsmål: SKREKKSENARIOET MITT: Om min, eller en annens båt begynner å brenne ved f.eks. en bensinfylling på en marina, slik at min båt brenner opp (og andres), og går ned. Hva sier forsikringen til dette? Jeg har brann/tyveriforsikring. Sitér dette innlegget Link to post
ok67 Svart 21.November.2004 Link til dette innlegget Svart 21.November.2004 Om du har brannforsikring og båten begynner å brenne så er vel saken grei? ikke???? .. ?? Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 21.November.2004 Link til dette innlegget Svart 21.November.2004 Teoretisk spørsmål: SKREKKSENARIOET MITT: Om min, eller en annens båt begynner å brenne ved f.eks. en bensinfylling på en marina, slik at min båt brenner opp (og andres), og går ned. Hva sier forsikringen til dette? Jeg har brann/tyveriforsikring. Ja det er jo derfor vi har brannforsikring.... Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.