Flem340 Startet 29.Juni.2011 Del på Facebook Startet 29.Juni.2011 Hei. Vurderer å bytte ut mitt bravo 2X drev til et Yanmar ZT350. Noen som har gjort dette i Sverige, eller som kjenner til hva prisen er kontra her hjemme? Hvilke verksteder/ marinaer kan anbefales på vestkysten i Sverige? Sitér dette innlegget Link to post
andersb Svart 29.Juni.2011 Del på Facebook Svart 29.Juni.2011 Hei, spennende prosjekt, kan jeg spørre hvorfor du bytter? Sitér dette innlegget Link to post
Flem340 Svart 8.Juli.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Juli.2011 grunn til bytte er: 1. bravo 2 er singelprop, ZT350 duo 2. duopropp fører til stødigere kurs ved lave hastigheter 3. muligens litt høyere marsjfart men bytter ikke for enhver pris Sitér dette innlegget Link to post
Thorlyn Svart 8.Juli.2011 Del på Facebook Svart 8.Juli.2011 Kan legge til et argument til.. Yanmars er hydraulisk og forhåpentlig langt mer holdbart i yanmar kombo. Vet ikke pris i Sverige men her i norge mener jeg det er 83000 komplett sist jeg hørte. Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Styrmann79 Svart 16.August.2012 Del på Facebook Svart 16.August.2012 Hei Flem340, hvordan gikk det, ble det bytting, og ble du fornøyd i såfall? Sitér dette innlegget Link to post
larss Svart 16.August.2012 Del på Facebook Svart 16.August.2012 Hei Bruker denne tråden til å spørre om erfaringer med Yanmar sitt drev ? Tenker da også på montering/ demontering etc.. lars s Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.