Jump to content

Suzuki 4hk, hva er skruen på toppen av forgasseren til?


jay_stead

Recommended Posts

Jeg sliter med at forgasseren drukner, og har egentlig funnet ut av feilen ved å lese de andre innleggene her.. vært til stor hjelp. Men jeg lurte på om noen kunne forklart meg hva en skure på toppe av forgasseren er til. den har et hull i seg, og den kan regulere turtallet, men jeg trur ikke det er tomgangsskruen for den står vel på siden, er litt lost på denne saken her.. skrur ei beite og for den til å gå.. så er det tilbake om en måned igjen, med et nytt justerings problem.. Hadde vært kjempe fint om jeg kunne fått noen tips eller råd, om hva jeg bør gjøre.

Kommentar fra moderator:

Den nye tittelen, "Trenger hjelp med en forgasser til en Suzuki 4hk", er ikke noe bedre enn den forrige, "Suzuki 4hk forgasser". Ordet 'Hjelp' er forbudt i titler, det sier ingenting om hva posteren ønsker.

Men skal rette den denne gangen. Viktig å oppgi årgang, Suzuki har laget mange 4hk modeller.

(Skriver dette som info til alle medlemmer, postes mye i strid med reglene om dagen.)

Link to post
Share on other sites

Kjenner ikke motor her men skruen er nok co justering altså bensin/luft blanding og denne skal justeres når motor er varm og da skal det justeres til høyeste turtall uten fusking på tomgang, deretter kan du justere tomgangskruen som senker eller øker turtallet..denne ligger vel på siden av forgasser

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...