Jump to content

Trebåttegning


Guest aurba

Recommended Posts

Hei !

 

Dette er sakset ifra Båtmagasinet sine sider :wink:

 

Skaffer båttegninger

og maritime bøker

Jeff Lane i Glesvær er mannen du kan ta kontakt med når det gjelder båttegninger og maritime bøker. Han har oversikt over hele 3000 boktitler og 1500 båttegninger fra hele verden. Ta kontakt på telefon eller faks nr.56338346

Link to post
Share on other sites

Vekker minner fra ungdommen dette her... Jeg kjøpte en gang tegninger til en liten speedbåt i kryssfiner, kalt Spite-X, fra et eller annet postordrefirma. Husker ikke lenger hva de het, men det var en av de store på hobbyartikler på 70 og 80 tallet. Noe ala Clas Ohlson katalogen. De hadde også mange andre tegninger som virket interessante, men jeg kjøpte nå bare den ene da...

 

Tror jeg fortsatt har tegningene liggende, en tøff liten sak på 12-13 fot beregnet på påhenger opp til 50hk. Materiallister, byggebeskrivelse og spantetegninger fullgte med. Kanskje den blir bygget en gang? Ingenting er umulig... :lol: :lol: :lol:

 

Lykke til, håper du finner tegninger som du kan bruke. Og så må du holde oss oppdatert under byggingen da.. :smiley: :smiley:

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...