Jump to content

Låne display Simrad AP22 i kristiansands-området ?


hanto1

Recommended Posts

Er det noen i Kristiansands området som er villige til å låne ut et display til autopilot Simrad ap22 noen minutter? Holder på med feilsøking og trenger å få bekreftet at det er display uniten som har sviktet hos meg ( vil nødig skru ut databoksen hvis denne virker).

Vet det er et skudd i mørket men hvis noen kunne tenke seg dette så send en IM så tar vi det derfra.

Link to post
Share on other sites

Heisann!

 

Jeg har selv en Simrad AP22 med J3000X PCB, men jeg tror jeg ville vært skeptisk til å låne bort kontrollenheten!

Om en alvorlig feil ligger i PCB så kan det være et poff så er også den innleide kontrollenheten ødelagt! Tror heller ikke de er så enkle å få fatt i en ny. Er jo relative gamle saker disse autopilotene.

 

 

Er litt nysgjerrig på hva som feiler din autopilot?

 

PS! Brukermanual ligger her i dokumentarkivet

 

Bjørn

Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !!

Link to post
Share on other sites

Får ikke slått på anlegget. Alt av spenning/Strøm er ok på PCB. Mistenker det er strømbryteren/ kontakten det er noe galt med. Har 12V i kontakten inn til displayet.

 

Har aldri hatt noen feilmeldinger eller trøbbel før. får bare ikke skrudd på autopiloten. PCB & Pumpe er 5 år gammelt ,men selve displayet tror jeg er noen år eldre.

 

Det finnes ny innmat til disse i følge Pro-Nav.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...