@ArneO Startet 1.Juli.2011 Link til dette innlegget Startet 1.Juli.2011 Jeg tok båten min til kontoret i dag og fortøyde rett på utsiden av vinduene. Så dukket plutselig Statsraad Lehmkuhl opp. Her ble båten min liten i forgrunnen. Sitér dette innlegget Båtplassen-presentasjon av båtenS/Y Camilla - blog / logg Link to post
Hakkannen Svart 1.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2011 Nydelig skute det der Sitér dette innlegget Link to post
@ArneO Svart 1.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2011 Nydelig skute det der "Statsraad'en" eller min? hehe Ja, vi har jo tre store flotte her i landet. Holder en liten knapp på Christian Radich jeg, da... Sitér dette innlegget Båtplassen-presentasjon av båtenS/Y Camilla - blog / logg Link to post
Hakkannen Svart 1.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2011 Oi, var "Statsraad'en" også avbildet? Må sjekke igjen, jeg så bare den nydelige "Sweden Yachts 340'en" som lå så fint inntill brygga der Sitér dette innlegget Link to post
SIR DAY Svart 1.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2011 Dårlig gjort og ikke gå ned og tilby dem å ligge utenfor deg..... Sitér dette innlegget --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- "Båter" er av TRE.... ;-) SY LADY DAY - LI 6944 - MMSI 258144350 (ikke aktivert!) Link to post
@ArneO Svart 1.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2011 Dårlig gjort og ikke gå ned og tilby dem å ligge utenfor deg Jeg må innrømme at jeg har vært så lite hyggelig at jeg ikke har lagt fendere klare. De la nok merke til det og seilte videre for å finne koseligere folk... Sitér dette innlegget Båtplassen-presentasjon av båtenS/Y Camilla - blog / logg Link to post
M/S AIOLOS Svart 1.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2011 Skal så lite til å fornærme bergensere på seiltur men prøv med gode ord hvis de kommer forbi deg igjen arneolav Sitér dette innlegget Link to post
MB Sofie Svart 3.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2013 Fytte rakkern for en kontor plass... Hadde ikke fått gjort noe som helst i løpet av dagen om jeg hadde den utsikten. Sitér dette innlegget Skynd deg om bord, så kan vi ta oss god tid. Link to post
@ArneO Svart 3.Desember.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2013 Ikke sååå mye spennende nå om dagene. Det er nok mest å se på når kvikksølvet i gradestokken (for de som har et så gammelt termometer) kryper en del høyere enn det står nå..... Sitér dette innlegget Båtplassen-presentasjon av båtenS/Y Camilla - blog / logg Link to post
Frøken Fryd Svart 3.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2013 Nydelig skute det der, er ikke mer å si om det :-) Sitér dette innlegget Link to post
cheetah Svart 3.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2013 Har vært på tur med den skuten og var kjekt det :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.