Erik Posted July 1, 2011 Share Posted July 1, 2011 Trenger 5x30 mm skruer/bolter med skruehode. Maritim hadde bare med sekskant hode, og det kan jeg ikke bruke ser det ut for . Hvor bør man gå for å finne godt utvalg i slikt ? PS : Må være åpent i kveld eller i morgen. Quote Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Fjordseiler Posted July 1, 2011 Share Posted July 1, 2011 Feiltema har sånne, usikker på lengde men kan jo kappes Quote Link to post
Sverre--- Posted July 1, 2011 Share Posted July 1, 2011 Malde'n i Kirkegata 31 har det meste :) Quote Link to post
Hafrsfjord Posted July 2, 2011 Share Posted July 2, 2011 (edited) Har du fortsatt ikke fått tak i skruer og det er krise, så har jeg 8-10 stk 5X40mm syrefast med forsenket/linsehode med stjernespor, og 8-10 stk 5X40mm syrefast forsenket/flatt hode med stjernespor Send meg en IM om du trenger skruene. Edited July 2, 2011 by Hafrsfjord (see edit history) Quote Link to post
Erik Posted July 2, 2011 Author Share Posted July 2, 2011 Takk for svar. Fikk tak i på Jernia i krossen Hundvåg. Hadde ikke verdens største utvalg i syrefast, men jeg var heldig. Malden har lagt ned, det var en genial butikk nære jobben, så savner dem Quote Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
kalle_08 Posted July 2, 2011 Share Posted July 2, 2011 Det ble nevnt i Stavanger Aftenblad Quote Link to post
Sverre--- Posted July 2, 2011 Share Posted July 2, 2011 Jøss, så Malden har lagt inn årene...? Det var synd! Handlet mye skruer og muttere i løsvekt der i løpet av de 13 årene jeg bodde i oljebyen. Virkelig synd det ikke er marked for slike institusjoner lengre... Quote Link to post
Hafrsfjord Posted July 2, 2011 Share Posted July 2, 2011 Dette er visst spesialbutikken for skruer og muttrer nå: http://industrisalg.no/skruer Dessverre så har de bare åpent mandag til fredag Quote Link to post
haugi Posted July 3, 2011 Share Posted July 3, 2011 Har Malden lagt ned ? Uten så mye som en gullklokke fra kommunen eller et oppslag i Aftenbladet ? For en skam, Malden på torget er der tusenvis av noble siddier og bønder fra omegnen har fått filt sine husnøkler, eller kjøpt seg dørskilt i årundrer. En slik instittusjon kan ikke bare legge ned sånn uten videre. Mener og huske det sto en artikkel om butikken og dens historie den gang de la ned, er vel 2-3 år siden nå tenker jeg Quote Link to post
Recommended Posts