Erik Startet 1.Juli.2011 Link til dette innlegget Startet 1.Juli.2011 Trenger 5x30 mm skruer/bolter med skruehode. Maritim hadde bare med sekskant hode, og det kan jeg ikke bruke ser det ut for . Hvor bør man gå for å finne godt utvalg i slikt ? PS : Må være åpent i kveld eller i morgen. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Fjordseiler Svart 1.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2011 Feiltema har sånne, usikker på lengde men kan jo kappes Sitér dette innlegget Link to post
Sverre--- Svart 1.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2011 Malde'n i Kirkegata 31 har det meste :) Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 2.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2011 (redigert) Har du fortsatt ikke fått tak i skruer og det er krise, så har jeg 8-10 stk 5X40mm syrefast med forsenket/linsehode med stjernespor, og 8-10 stk 5X40mm syrefast forsenket/flatt hode med stjernespor Send meg en IM om du trenger skruene. Redigert 2.Juli.2011 av Hafrsfjord (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 2.Juli.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2011 Takk for svar. Fikk tak i på Jernia i krossen Hundvåg. Hadde ikke verdens største utvalg i syrefast, men jeg var heldig. Malden har lagt ned, det var en genial butikk nære jobben, så savner dem Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
kalle_08 Svart 2.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2011 Det ble nevnt i Stavanger Aftenblad Sitér dette innlegget Link to post
Sverre--- Svart 2.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2011 Jøss, så Malden har lagt inn årene...? Det var synd! Handlet mye skruer og muttere i løsvekt der i løpet av de 13 årene jeg bodde i oljebyen. Virkelig synd det ikke er marked for slike institusjoner lengre... Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 2.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2011 Dette er visst spesialbutikken for skruer og muttrer nå: http://industrisalg.no/skruer Dessverre så har de bare åpent mandag til fredag Sitér dette innlegget Link to post
Hans-Petter Svart 3.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2011 Wurth Sitér dette innlegget Link to post
haugi Svart 3.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2011 Har Malden lagt ned ? Uten så mye som en gullklokke fra kommunen eller et oppslag i Aftenbladet ? For en skam, Malden på torget er der tusenvis av noble siddier og bønder fra omegnen har fått filt sine husnøkler, eller kjøpt seg dørskilt i årundrer. En slik instittusjon kan ikke bare legge ned sånn uten videre. Mener og huske det sto en artikkel om butikken og dens historie den gang de la ned, er vel 2-3 år siden nå tenker jeg Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.